זו לא הפעם הראשונה שקנון משחררת חיישן תמונה ברזולוציה גבוהה במיוחד. החברה הציגה שבב APS-H של 120 מגה פיקסל בשנת 2018, ומשחררת באופן קבוע חיישני CMOS "רגישים גבוהים" שדי יכולים לראות בחושך.

ההכרזה של היום היא התפתחות של החיישן הקודם: חיישן תמונה CMOS בפורמט APS-H 250MP שיכול לקרוא את החיישן המלא ב -5 פריימים לשנייה, או להשתמש בטכנולוגיה בשם "אזור עניין" כדי לצלם 8K משדה הראייה שלך ב 24 פריימים לשנייה. אם אתה רוצה לתפוס את שדה הראייה המלא קצת יותר מהר, ישנה גם מובנית טכנולוגיית דילוג על קו המאפשרת לך לצלם עד 45 פריימים לשנייה על ידי "דילול" הפלט בכיוון האנכי עד 1/9.

עיין בהדגמה למטה כדי ללמוד עוד ולראות אפשרויות אלה בפעולה:

כפי שאולי כבר ניחשתם, קנון לא מתכוונת לסטור זאת בתוך DSLR ברמת הצרכן או מצלמה נטולת מראה בזמן הקרוב. ההודעה לעיתונות קוראת במיוחד לשימוש בתעשייה, בארכיון דיגיטלי, במעקב אחר מרחבים ובמיקרוסקופיה, ובעוד שקנון אמנם מזכירה "הפקת וידאו" בשלב מסוים, כנראה שלא נראה את החיישן המסוים הזה בשום מצלמת EOS R או Cinema EOS.

ובכל זאת, בעוד שחיישנים אלה מיועדים לעיתים רחוקות לשימוש צרכנים, הם מציגים על מה עובדת חטיבת חיישני התמונה של קנון ונותנים גם לצילומי וידיאו תקווה שחלק מהטכנולוגיה הזו תזלוג לשוק הצרכנים בסופו של דבר. היכולת לארוז פיקסלים נוספים בחיישן בהחלט תועיל כאשר קנון משחררת את 90 מגה פיקסל EOS R5S.