אחרי שכבש רבבות מכל העולם עם תמונות נוף עוצרות נשימה, זכה בשלל תחרויות בינלאומיות והפך לאייקון בענף צילומי הטבע, מיקי שפיצר משיק את ספר הביכורים שלו. הוא מזמין את הקוראים למסע מרתק חובק עולם, מספק הצצה נדירה לסיפורים שמאחורי עדשת המצלמה וחושף את הרגעים שלפני הקליק הגורלי.

צילומי לבה רותחת באיסלנד, מרדף אחר חיות בר בקנדה בתנאי קור קיצוניים, וחווית מרדף טורנדו בטקסס הם רק חלק מהעלילות המרתקות שזוכים הקוראים לחוות. הספר מציע זווית חדשה ומרתקת על הסודות שמאחורי כל תמונה והדרך להשגת רזולוציות חסרות תקדים.

מתוך הספר - מיקי שפיצר בעין העדשה

ב"מיקי שפיצר בעין העדשה", הקוראים מתוודעים למסע המרתק של מיקי, מהאתגרים הפיזיים ועד לרגעי הניצחון הגדולים. חוויותיו מחום לוהט ועד לקור קפוא, ביבשה, בים ובאוויר, משרטטות את מסע חייו המקצועי. האהבה והנחישות הבוערת שלו מראות שהמסע הזה הוא רק בתחילתו.

עם 304 עמודים של תוכן מרתק, הספר חושף תופעות טבע עוצרות נשימה, סיפורים מאחורי הקלעים והמון ידע מעשי לכל חובב צילום וטבע. הוא מזמין את הקוראים לצלול לעולמו הפנימי ולחלוק איתו את האהבה לצילום ולפלאי הטבע.

דמויות בכירות בתחום הצילום והאומנות, כמו אריאל רבינסקי, רועי גליץ ועמוס נחום, מעניקות את ברכתן למהלך השקת הספר בעבודתו של מיקי, ומדגישות את התרומה העצומה שלו לעולם הצילום.

אריאל רבינסקי על הספר של מיקי שפיצר

רועי גליץ על הספר של מיקי שפיצר

עמוס נחום על הספר של מיקי שפיצר

מיקי שפיצר מגלה בספרו על הדחף הבלתי ניתן להסבר לצלם ולתעד, על המאמצים העצומים והסיכונים שהוא מוכן להיטל בשביל התמונה המושלמת. הוא מוביל את הקוראים במסע פנימי אל עולמו, חושף את האמונה והיהדות המנחות אותו ומסביר איך הן משפיעות על עבודתו.

הספר "מיקי שפיצר בעין העדשה" הוא יצירת מופת שמחברת בין אומנות לטבע, מציעה השראה לכל מי שחי ונושם צילום ואוהב את יופיו הבלתי נגמר של עולמנו.

ניתן להזמין את הספר ישירות מהאתר של מיקי בעלות של 150 שקלים בלבד, המלאי מוגבל ולכן מומלץ לשריין לעצמכם את הספר מבעוד מועד כמתנה לחג הפסח הקרב.

קישור להזמנת הספר כאן.