המצלמה החדשה מתבססת על רעיון העדשות הנוזליות, שזה התחיל עם מצלמת הקרטון LomoMod מס '1, שהוסרה באופן אוניברסלי על ידי הסוקרים. אך בעוד שהמצלמה הזו סבלה מכמה בעיות מתסכלות - HydroChrome Belair מפלסטיק בהחלט לא אמור להיות בעל בעיות כאלה.

באמת, ה- HydroChromme הוא הכלאה של שתי יצירות Lomo קודמות: אתה מקבל את עדשת הנוזל Sutton עם הופעת ה- LomoMod No.1 לצד החוויה הפנורמית שמציע גוף בלייר, ומאפשרת לך להתנסות בנוזלים שונים ובצילום קולנוע פנורמי בבת אחת..

"HydroChrome מקל על הניסויים. בנוסף לעדשה ייחודית לחלוטין, המצלמה הזו מגיעה עם שתי תכונות מובנות נוספות לחקירה: חורי גלגל שיניים וחשיפות פנורמיות ", מסביר לומוגרפיה. "מוחות אמנותיים יכולים לתת לדמיונם להשתולל כשהם יוצרים צילומים פאנופטיים עם אסתטיקה חלומית של lo-fi, קצוות מחוררים אנלוגיים אותנטיים ואפקטים נוזליים יוצאי דופן, והכל על סרט קל לשימוש 35mm".

המצלמה לוקחת סרט רגיל של 35 מ"מ, וחושף עדשת 104mm x 35mm בכל פריים. עבור הצמצם, אתה מקבל את הבחירה בין מפתח f/11 המובנה של העדשה, כמו גם ארבע צלחות צמצם להחלפה ב- f/16, f/22, f/32, מהירות התריס מוגבלת לשתי אפשרויות: N (רגיל), שמגיע ל- 1/100, או B (נורה).

הנה מבט מקרוב על המצלמה והעדשה:

וכמה תמונות לדוגמא שסופקו על ידי לומוגרפיה. כפי שאתה יכול לראות, עדשת ה- Sutton מאפשרת לך לחשוף את חורי גלגל השיניים בנוסף למסגרת 104mm x 35mm:

המצלמה הפנורמית Belair של HydroChrome Sutton זמינה להזמנה עכשיו ב -79$ דרך החנות המקוונת לומוגרפיה. המסירה המשוערת רשומה כ"סוף נובמבר". למידע נוסף על מצלמה זו או להרים מצלמה לעצמך, עבור לאתר לומוגרפיה.