ה- Pocket 2 עם משקל של 117 גרם ובעל 140 דקות חיי סוללה זהים לקודמו. DJI מבטיח כי הגימבל בעל 3 הצירים של ה- Pocket 2 הופך את צילומי 4K - המשופרים על ידי חיישן גדול יותר ועדשה רחבה יותר - לחלקים גם בזמן ההליכה. DJI טוענת גם כי שיפרה את איכות התמונה במצבי צילום ווידאו גם ביחס לקודמתה, וגם ה- Pocket 2 כולל תכונת זום חדשה.

בנוסף, עם מערכת פוקוס משודרגת, DJI אומרים שאתה יכול להינעל בקלות ולעקוב אחר נושאים נעים מהר יותר ומדויק יותר מאי פעם. לבסוף, ה- DJI מטריקס סטריאו, מערכת שמע חדשה ומשופרת, מספק הקלטת סאונד חדה וברורה, בעוד שמצבי צילום שתוכנתו מראש מאפשרים לכל אחד ליצור תוכן מושך חזותית בכמה לחיצות בלבד.

מצלמה חדשה

ה- Pocket 2 כולל חיישן תמונה גדול יותר בגודל 1/1.7 אינץ' (בהשוואה ל- 2/1.7 אינץ') שמצלם תמונות באיכות משופרת, בעוד שעדשת ה- 20mm f / 1.8 החדשה כביכול טובה יותר לכל הסביבות מבעבר, כולל תאורה חלשה בזכות הצמצם הרחב ההוא (רחב יותר מצמצם f/2 בכיס ה- Osmo). ניתן לצלם צילומים ברוחב 16MP המלא של החיישן או בתמונות 64MP באמצעות מצב ברזולוציה גבוהה.

במצב וידאו, הרזולוציה המקסימלית היא 4K עד 60fps בקצב סיביות של 100 מגה לשנייה. DJI אומר כי הוסיפו פונקציה של HDR כדי לגרום לסרטונים שלכם להופיע בצבעים עזים. DJI Pocket 2 מציע גם זום של עד 8x באמצעות מצב 64 מגה פיקסל או זום 4x ללא הפסדת איכות במצב 1080p או 16 מגה פיקסל. פוקוס אוטומטי פותח מחדש באמצעות תערובת Hybrid 2.0 AF של זיהוי פאזה וניגודיות כדי להגביר את המהירות והדיוק.

סטודיו מטריקס DJI

DJI אומרים שהם עיבדו מחדש לחלוטין את מערכת הקלטת האודיו Pocket 2. מערכת ה- DJI מטריקס סטריאו החדשה שנוספה מורכבת מארבעה מיקרופונים, שכולם ממוקמים איפה שתאחזו Pocket 2, אשר מתוארים בכדי ללכוד חוויית שמע מרתקת..”

אודיו כיווני משפר את הקלטת הקול מאותם מיקרופונים בכדי לאסוף פרטים רבים ככל האפשר, כאשר SoundTrack מכוון את האודיו בהתאם למיקום המצלמה, ואילו זום האודיו מצמצם את שדה הקול בעת התקרבות המצלמה. כדי לסנן עוד יותר צלילי רקע לא רצויים. , הפחתת רעשי רוח אופציונלית מסייעת לשמור על ניקיון האודיו בהגדרות חוץ.

תכונות חכמות חדשות ומשופרות

DJI כללה חבילה של מצבים מוכרים וחדשים Pocket 2. שדרוגי העיצוב וחוויית המשתמש כוללים התעוררות מהירה להפעלת Pocket 2 באופן מיידי, והוא מודע לזה שאם צריך לנקוט באמצעי מניעה כאשר הוא מרגיש את נפילת הגימבל, והשהה הקלטה כדי להשהות במהירות וידאו הקלטה במהלך הפעולה.

המצבים שתוכנתו מראש כוללים:

מצב פרו: שליטה בהגדרות מצלמה מתקדמות כגון ISO, מהירות תריס, EV ומצב פוקוס.ActiveTrack 3.0: בחר נושא ותן ל- DJI Pocket 2 לשמור אותו במסגרת אוטומטית.Slow Motion: צלם את העולם הנע במהירות בהילוך איטי במהירות מקסימאלית ורזולוציה של 8x ב 1080p.Timelapse, Hyperlapse, Motionlapse: האיץ את העולם סביבך עם ההשפעות המשתנות של שלוש פעולות זמן-לשגות שונות. Hyperlapse משלב אוטומטית תמונה אלקטרונית.ייצוב (EIS) להוספת חלקות. למשתמשים יש אפשרות לשמור תמונות בודדות בנפרד, להקליט בפורמט RAW ולהשתמש ב- ActiveTrack 3.0.פנורמות:180 ° פאנו: מצלם ארבע תמונות לתמונות נוף גורפות.3 × 3 Pano: ממזג תשע תמונות לתצוגה רחבה ומפורטת.שידור חי: שידור חי ישירות אל פייסבוק או יוטיוב.מצב סיפור: תנועות מצלמה מוגדרות מראש, פרופילי צבע ומוסיקה מקלות על בחירת תבנית, מתעדות את הרגע ומשתפות לרשתות החברתיות באופן מיידי.

DJI גם הכריזה על סט אביזרים חדשים יחד עם השימוש באותו חיבור DJI Mimo App המוכר כמו ה- Osmo Pocket. DJI Pocket 2 זמין לרכישה היום מ dji-store.co.il ושותפים קמעונאיים מורשים.

ניתן לרכוש את ה- DJI Pocket 2 בשני אפשרויות: ערכה רגילה: מצלמת פוקט, כיסוי קשיח, רצועת יד, כבל טעינה, מתאם עם ג’ויסטיק שליטה, מתאמים לטלפון (TYPE C, Lightning), מתאם לחצובה - במחיר של 1599 שקלים.ערכת קומבו: מצלמת פוקט, כיסוי קשיח, רצועת יד, כבל טעינה, מתאם עם ג’ויסטיק שליטה, מתאמים לטלפון (TYPE C, Lightning), מתאם לחצובה, חצובה, מיקרופון אלחוטי, מגן רוח למיקרופון, עדשה רכבה, ידית אחיזה רב תכליתית - במחיר של 2149 שקלים.