החל מהסוללות, מנפרוטו מתעקש כי לא מדובר באותן סוללות ישנות עם עבודת צבע שונה. הסוללות זמינות בגורמי הצורה של Canon LP-E6N ו- Nikon EN-EL15, והסוללות מבטיחות לספק קיבולת נוספת, ביצועים נוספים ואמינות אולטימטיבית.

"התאים הטובים ביותר שאושרו על ידי UL נבחרו בקפידה על מנת להבטיח מחזור חיים ממושך, ביצועים ובטיחות", אומרת מנפרוטו. "[וגם] כל סוללה הוזרקה עם סיליקון, מה שמעניק להם מבנה בולם זעזועים, הגנת מעגלים מעולה ובידוד חשמלי נוסף. הם חסינים בפני נפילה של עד 9 מטר, כך שאתה יודע שאתה יכול לסמוך עליהם בכל סביבה שאתה נמצא בה".

במעבר מהיר למטענים, כל ProCUBE משרת מטרה כפולה: הוא יכול לטעון שני סוללות מצלמה בו זמנית, או עד 4 סוללות AA באמצעות חיבור מגנטי.

"[כל ProCUBE] כולל מעטפת מתכת חסונה ותושבות מתחלפות אשר כל אחת מקבלות סוללות וכן תושבת להטענת ארבע סוללות AA", מסביר מנפרוטו. "מחזיקי הסוללה פשוט נצמדים למקומם, ואילו לוחית ה- AA מתקבעת מגנטית על החלק העליון של היחידה".

המטענים כוללים גם תצוגת LCD המציגה את מצב הטעינה של כל סוללה, "בדיקת בריאות הסוללה" שמנפרוטו לא מסבירה עוד יותר, וכבל טעינת רכב וכבל טעינה לרכב בתיבה, כך שתוכלו להמשיך לטעון את הסוללות. ההליכה. כבונוס, הם כוללים מתאמי תקע לשקעים בארה"ב, אירופה ובריטניה.

ההרכב החדש בלעדי לארה"ב לעת עתה, אך בהתחשב בהתעניינות מספקת נוכל בהחלט לראות את אלה מתרחבים מעבר למדינות (ואוליי גם לישראל) - בהנחה שהם כבר לא גרסאות ממותגות למוצר אחר של Vitec... ספר לנו בתגובות.

למידע נוסף, עבור אל אתר מנפרוטו, שם תוכל לאסוף את סוללות ניקון וקנון תמורת 50 דולר לכל אחת, או כל אחד ממטעי ProCUBE תמורת 80 דולר לכל אחד.