המערכת החדשה באה לפצות על כל התקלות והבעיות של המערכת הקודמת.

החברה אומרת שפנו אליה הרבה יוצרים ברשת ואנשים שישתמשו במערכת הקודמת וביקשו שהחברה תעשה שיפורים שחייב לעשות למערכת שלהם.

ולכן החברה השיקה את ווירלס מארק 2, להלן הבעיות והשיפורים שנעשו:

אנשים שהיו צריכים לצלם הרבה יותר זמן בהטענה אחת למערכת הזאת לא היו יכולים לחסוך בחיי סוללה, מעכשיו - יש כפתור כמו שאתם רואים בתמונה פה מתחת שברגע שתלחצו עליו תקבלו יותר שעות הקלטה, החיסכון מגיע מזה שהלדים של המשדר נכבים לאחר 10 שניות שלא משתמשים בו.

עוד דבר חשוב, החתול המת (מגן רוח) שהיה למיקרופון של המשדר תמיד היה נופל ולא נתפס טוב, אבל בגרסה החדשה הם שיפרו את הקליפס שתופס את המגן רוח - וככה הפעם שאתם שמים אותו אתם לא צריכים לפחד שהוא יפול.

עוד דבר, מערכת ההגדרות שאתם יכולים לראות במסך של המקלט שודרגה - כך שהפעם תוכלו לשלוט על כל משדר בנפרד אפילו שהם מחוברים יחד (שדרוג טוב מאוד).

המשדרים והמקלט עברו שדרוגים רבים כך שהפעם אפשר לומר שזה מוצר מושלם לעומת פעמים קודמות, כמובן תמיד חוץ מהמחיר (בקרוב נסקור לכם מוצר הרבה יותר זול וגם איכותי כמעט באותה רמה - שיתאים כנראה לאנשים חסרי תקציב).

בערכה החדשה הזאת תקבלו: מקלט אחד, ושני משדרים, 3 מגני רוח, ושלושה כבלים USB סוג C ל- סוג A, וכבל TRS אחד, וכמובן נרתיק לכל הערכה.

הסוללה של המשדרים והמקלטים יכולה להחזיק עד 7 שעות פעולה, יש נורית מיוחדת במכשירים שתהבהב ברגע שהסוללה עומדת להגמר.

להלן תמונה של המשדר החדש:

להלן תמונה של המקלט החדש:

המשדר והמקלט יכולים להתחבר: למצלמה, לסמארטפון, ולמחשב.

הפעם חברת רוד הלכו עד הסוף עם המוצר הכל כך פופולארי שלהם, הם השיקו תוכנה שתוכלו להוריד למחשב שלכם (גם למק וגם לווינדוס), ודרכה תוכלו לשלוט על כל המשדרים והמקלטים שברשותכם ממכשיר אחד (המחשב שלכם), אפשרויות השליטה הם: התחלה וסיום הקלטה, מצב הקלטה דחוס / לא דחוס, השתקה של אחד המשדרים, וייצוא של כל חומרי ההקלטה ישירות למחשבכם.

להלן סרטון הסבר על התוכנה החדשה:

בקיצור הרבה שיפורים בהשקה הזאת, והפעם אם אתם באמת רוצים לעזוב את כל המשרים או המקלטים הגדולים סוף סוף הגיע הזמן לעבור למוצר יותר קטן וקומפקטי - וכמובן הרבה יותר נוח למי שאתם מרעיינים אותו ללבוש מוצר כזה קטן מאשר חתיכת משדר גדול.

סרטון השקה:

המשקל של המשדר הוא: 30 גרם, והמקלט שוקל: 32 גרם, ממש קל - אתם לא תרגישו אותם עליכם, כך שזה לא יפריע לכם בשעת הצילום או ההקלטה.

מחיר הערכה בישראל 1,549 שקלים.

לסיכום: אם אתם מחפשים הקלטה ברמה ויש לכם תקציב - זה בהחלט יכול להיות המוצר הכי מתאים לכם.