עד כה רוב צלמי הוידאו שרצו איכות סאונד גבוהה במצלמות שהן לא סוני, היה חייב לחבר את המיקרופון החיצוני למקליט סאונד, ולאחר מכן לעשות סינכרון בתוך התוכנת עריכה בין הסאונד לוידאו (מה שלדעתנו הדבר הכי מטופש לעשות כל עוד לא משלמים לכם).

השבוע החברה טסקאם הידועה במקליטי הסאונד הטובים שלה ועוד מוצרי סאונד טובים הכריזה שיש לה את היכולת לייצר את הפתרון כמו במצלמות הסוני (שהסאונד יכול לעבור דרך ההוט שואו [תושבת הפלאש] באיכות גבוהה) למצלמות המירורלס של קנון ופוג'יפילם חוץ מניקון כידוע עדיין החברה לא מיעדת את עצמה לוידאו ברמה גבוהה ביותר.

להלן דברי החברה - "שוק הזרמת הסרטונים והסרטים התרחב במהירות, וידוע כי איכות שמע היא אחד המרכיבים החיוניים להשפעת מעורבות הצופים. בגלל זה, מספר יוצרי ויצרני הווידאו שחוקרים איכות שמע טובה יותר כמו גם איכות תמונה טובה יותר גדל."

החברה הציגה לנו 3 דגמים שונים של מתאמי וידאו, להלן דברי החברה טסקאם על כל מותג צילום בנפרד:

ערכת קנון מדגם CA-XLR2d-C

החברה אומרת שבגלל שחברת קנון משתפת איתה פעולה בייצור, אז הם הצליחו לבנות את ההוט שואו החדש בצורה חכמה.

המתאם סאונד תואם למצלמות EOS R3 ו- XF605.

כל שאר דגמי המצלמות של החברה יכולים להתחבר דרך כבל AUX אנלוגי של המצלמה, מכיוון שההוט שואו גם לא יספק חשמל למתאם אז תצטרכו לחבר למתאם 2 סוללות אצבע AA.

ערכת פוג'יפילם מדגם CA-XLR2d-F

החברה אומרת שהמתאם יעבוד מושלם עם מצלמת ה- XT-4 ו- X-S10.

כל שאר דגמי המצלמות של החברה יכולים להתחבר דרך כבל AUX אנלוגי של המצלמה, מכיוון שההוט שואו גם לא יספק חשמל למתאם אז תצטרכו לחבר למתאם 2 סוללות אצבע AA.

ערכת ניקון מדגם CA-XLR2d-AN

החברה אומרת שהם עשו עם ניקון גם שיתוף פעולה של תיאום סאונד איכותי, אבל לא ברור עד כמה הוא יעבוד בעולם האמיתי - כי אין שום מצלמה של ניקון שתואמת העברת סאונד חכמה דרך ההוט שואו.

טסקאם אומרת שכל מצלמות המירורלס של ניקון עובדות טוב עם המתאם סאונד שלה (Z50 ו- Z fc ו- Z5 ו- Z6 ו- Z7 ו- Z6II ו- Z7II).

היתרון הכי גדול שיש הוא תוספת חיבור XLR איכותי שמעביר את הסאונד בצורה מושלמת, המתאם מגיע עם מגבר סאונד איכותי ביותר - אבל מצלמות שלא תומכות בהוט שואו חכם לא יוכלו להנות מכל ההטבות של המתאם, עם חברת ניקון זה יעבוד טוב אבל לא כמו קנון ופוג'יפילם.

למתאם יש כמובן גם חיבור ישיר לאוזניות, כך שתוכלו לשמוע את הסאונד האמיתי שאתם יכולים לקבל ישירות מהמיקרופון באיכות הגבוהה ביותר.

ברגע שהחברה תשחרר פרטים נוספים אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם.

ימים יגידו עד כמה זה יוסיף לעולם הוידאו המקצועי עם המצלמות מירורלס החדשות (שיוצאות כל שני וחמישי) בתקווה שבתוך 5 שנים מעכשיו אנחנו ניהיה מסודרים גם מבחינת וידאו וגם סאונד וכמובן סטילס (מה שהמצלמות האלה מיועדות מלחתחילה).