אומנם אנו לא נוהגים לשתף עדכונים הקשורים לעולם הסמארטפונים, מכיוון שעדיין הם לא נראים באופק של צילום מקצועי, אבל כשראינו את הסמארטפון החדש של vivo שמגיע עם לא מעט פיצ'רים שהופכים אותו לכלי טוב ליצירת תוכן - לא חשבנו לרגע ופשוט עשינו על זה מאמר שלם.

ברנדון לי ידוע כבר כאחד היוצרים המוכשרים שנמצאים ביוטיוב, והיום הוא רוצה להראות לכם עד כמה אפשר למתוח את גבולות היצירה בצילום עם הסמארטפון שלכם.

למרות שבסרטון מוצג אחד הסמארטפונים הטובים בשוק (vivo X80 Pro) מבחינת מצלמה טובה והגדרות עם לא מעט פיצ'רים, עדיין תוכלו לקחת ממנו לא מעט ידע כדי להצליח ליצור בצורה טובה יותר עם הסמארטפון שלכם.

הערוץ של ברנדון כולל 475 אלף מנויים, ועל הדרך בגלל שהוא יוצר טוב מומלץ לתת מנוי לערוץ שלו, הוא יוסיף לכם המון ידע בעולם הצילום הקולנועי (לערוץ שלו מכאן).

להלן הסרטון:

בתחילת הסרטון כבר תוכלו לראות את הוידאו הסופי שהוא יצר, והוא מרשים ביותר, במיוחד שיודעים שכולו צולם עם סמארטפון בלבד, ללא שום אביזר חיצוני אחר (לא גימבל, לא מסך חיצוני, לא פילטרים, לא עדשות, פשוט כלום) נטו הסמארטפון.

להבנתנו, הסמארטפון מגיע עם פיצ'ר מאוד מגניב שיודע להוסיף בוקה כמו שיש לכם בעדשה מקצועית, אומנם זאת טכנולוגיה מתפתחת, אבל בסופו של יום צלמים מתחילים רק יהנו ממנו ומיכולות היצירה שלו הכלולים בתוך סמארטפון אחד ללא כל אביזר נוסף, תחשבו מה קורה שתרצו לצלם תמונה עם הסמארטפון הזה, זה בהחלט טירוף.

העדשות עצמן שתמצאו על הסמארטפון נוצרו על ידי החברה האגדית והמפורסמת "צייס" (באנגלית: Zeiss), שמוסיפות ערך של עדשה איכותית ולא עוד סמארטפון פשוט.

במקביל ליכולות האופטיקה של הסמארטפון, גם איכות הצילום משופרת מאוד כמו יכולת צילום 4K 60P אפילו בהילוך איטי.

בנוגע לרגישות (ISO) של המצלמות בסמארטפונים, הם בהחלט משתפרים מדגם לדגם, אבל עדיין זה לא מספיק, אנחנו מאמינים שבדגמים הבאים ולא מעט זמן יעבור עד שהרגישות שלהם תשתפר עד כדי כך שנוכל לצלם בלי בעיה בהרבה מצבים של אור נמוך (כמובן לא ברמת המצלמות המקצועיות, אבל כן בצורה מספקת).

לדעתנו, המצלמות בסמארטפונים הולכים ונהפכים לטובים יותר, בסופו של דבר בעשר שנים הקרובות אנו צופים שעולם הסמארטפונים יתפוס שוק קצת יותר גדול שיכלול בתוכו גם את הצלמים המתחילים והבלוגרים יוצרי התוכן שרוצים להגיע לאיכות מקסימלית במינימום הוצאה ומינימום התעסקות עם הגדרות מסובכות ואביזרים נוספים.

כיום לא מעט צלמים מתחילים מחפשים מצלמה טובה במחירי רצפה, מה שיש לי לומר לכם חברים, זה שפשוט תתחילו ליצור עם הסמארטפון שלכם כי כרגע זה מספיק, בעתיד שתראו שאתם רוצים להכנס חזק יותר לעולם הצילום תקנו מצלמה מקצועית וטובה ולא צעצוע.

אז מה דעתכם, האם עולם הסמארטפונים ימשיך לגדול או שלא יהיה הבדל משמעותי בשנים הבאות?

תכתבו לנו את דעתכם בתגובות למטה 👇👇👇