חברת לקסר ידועה כבר שנים בתחום של הכרטיסים האמינים שלה (למרות שהיו כמה שנים שהיא לא ממש התקבלה בקרב הצלמים שכעסו על כך שהכרטיסים פשוט מגיעים מקולקלים כבר מהחברה), עם כרטיסים זולים במיוחד ומהירויות שלא מביישים אף חברה אמריקאית לכרטיסי זכרון.

מכיוון שלא מעט בעיות היו במשך השנים עם חברת לקסר וכרטיסיה, הפעם לקחנו את הכרטיסים לבדיקה מקיפה וארוכה במיוחד של שנתיים שלמות - כולל צילום בחום ובקור ובלא מעט מצבי קיצון, והנה לפניכם התוצאות.

להלן תמונות של הכרטיסים:

להלן המפרט הטכני של הכרטיסים:

מפרט טכנילקסר Professional 1667x UHS-II SDXC
תאריך השקה:11/02/2019
סוג כרטיס:SDXC
נפח אחסון:64ג"ב/128ג"ב/256ג"ב
מהירות כתיבה:120 מגה בייט
מהירות קריאה:250 מגה בייט
עמידות:לא ידוע
דור כרטיס:UHS-II U3
טמפרטורת פעולה:0 עד 70 מעלות
טמפרטורת אחסון:-25 עד 85 מעלות
שיעור מהירות:10
שיעור מהירות וידאו:V60
מתג הגנת כתיבה מובנה:כלול
תקשורת אלחוטית:ללא
משקל:2 גרם בערך
אחריות:10 שנים
מחיר התחלתי בחו"ל:30.34 דולר

כל הבדיקות נעשו עם מחשב מעודכן ומעבד אינטל מדור 12 - את המפרט הטכני של המחשב תוכלו למצוא כאן.

להלן בדיקת מהירות קריאה וכתיבה של התוכנה "CrystalDiskMark 8":

בדיקת מהירות לכרטיס 64 ג'יגה בייט.

בדיקת מהירות לכרטיס 128 ג'יגה בייט.

בדיקת מהירות לכרטיס 256 ג'יגה בייט.

כפי שניתן לראות במבחן שעשינו, הכרטיסים עומדים בציפיות בצורה מדויקת ואף עוברים את רף הביצועים שהחברה הכריזה עליהם רשמית.

יש לציין, בדקנו כמה פעמים כל כרטיס, ובכולם ראינו עמק השווה שעומד על ביצועים מדויקים כמו שהחברה אומרת, ובנוסף עמידות לטווח הארוך שזה הדבר החשוב ביותר.

ועם כל זה לא הספיק לכם, כל כרטיס נבחן אצלנו מספר פעמים על ידיד התוכנה לעיל, ועדיין הכרטיסים עמדו ברף המוגדר, ואפילו פעם אחת לא ראינו ירידה בביצועים.

הכרטיסים עצמם, לא התחממו לנו כלל במהלך השימוש, אבל ברגע שהכנסנו אותם למצלמות כמו ניקון Z6II או D810 או D850 והוצאנו אותם לבדיקת החום, בהחלט הרגשנו שהם חמים אבל לא ברמה שגרמה למצלמה להתכבות וכן הלאה.

מחירי הכרטיסים להלן עם קישורים לקניה באמזון:כרטיס ה- 64 ג'יגה בייט במחיר של ‏119 שקלים כולל משלוח מכאן.כרטיס ה- 128 ג'יגה בייט במחיר של ‏171 שקלים כולל משלוח מכאן.כרטיס ה- 256 ג'יגה בייט במחיר של ‏283 שקלים כולל משלוח מכאן.*הכרטיסים נמכרים בצורה הבאה: יחידה אחת/2 יחידות/10 יחידות.

לסיכום: מהבדיקה שלנו יוצא שהכרטיסים האלה נפלאים ועובדים מושלם, אנו בדקנו אותם גם בוידאו וגם בסטילס במצבי קיצון ונהנו מאוד לראות שהביצועים הגבוהים נשמרו תמיד ואפילו בזמן שהכרטיסים האלה נמכרים במחיר נמוך מהרגיל.