התאורה החדשה אינה נקראת תאורת צינור, אבל היא כן מזכירה את הסגנון של תאורת צינור, לכן זיאון החליטו לקרוא לה תאורת מקל.

זאת אולי התאורה הכי עוצמתית שתצליחו להשיג בגודל הזה ובצורה הזאת, ולכן זיאון הייתה חייבת להכניס לא מעט מערכות קירור ללד כדי שלא יגיע למצב של חום גבוה מדי.

מבט על התאורה:

להלן המפרט הטכני של התאורה:

מפרטזיאון FIVERAY FR100C
תאריך השקה:15/06/2022
יצרן:זיאון
סוג הנורה:לד
מיועדת ל:וידאו/סטילס
עוצמת התאורה (הספק וואט):100
טמפרטורת צבע (קלווין):2700K עד 6200K
מצבע צבע:RGB מלא
טווח בהירות:0 - 100%
CRI:96
TLCI:97
שליטה חוטית באמצעות:ללא
שליטה מרחוק באמצעות:ללא
מקור כוח:סוללה פנימית/חיבור ישיר לחשמל
ספק כוח:24V/5A
אורך הכבל חשמל:5 מטר
סוללה:לא ידוע
זמן פעולה:31 דקות בעוצמה של 100%, 5 שעות ו- 40 דקות בעוצמה של 10%
חיבור לחצובה באמצעות:הברגה 1/4 אינץ'
אורך גוף התאורה:50 סנטימטר
משקל:920 גרם
ערכת בסיס:פנס לבן/שחור, כבל USB סוג A לכבל USB סוג C, נרתיק
ערכת קומבו:פנס לבן/שחור, כבל USB סוג A לכבל USB סוג C, מתאם מתח 120 וואט, נרתיק

הפנס החדש מגיעה עם כל אפשרויות הגוונים של צבעי ה- RGB, אבל ברגע שתפעילו אותם - עוצמת התאורה תרד דרמטית - עד לכדי כך שהיא תהפוך למאוד חלשה ולא שמישה.

כתאורת לד בצבע לבן, היא תוכל לשמש גם כתאורה ראשית ניידת וגם כאור מילוי להפקות שלכם.

חברת זיאון מייעדת את התאורה החדשה ליוצרי התוכן, מה שאומר שהיא תתאים ותקל עליכם בתהליך יצירת התוכן - לא מעט.

התאורה מגיעה ב- 2 צבעים שונים לבן ושחור, כך שתוכלו לבחור את יחידת התאורה המתאימה לצילומים שלכם, לדוגמא יש צלמים שיכניסו אותו לפריים ולכן הם ירצו לשלב אותה בסרטון הסופי, ולכן זה בהחלט מבורך שזיאון חשבה על זה עד הסוף ועיצבה מוצר איכותי ויפה חיצונית.

התאורה מגיעה עם 6 מאווררים מובנים כולל 2 כיווני אוויר לזרימה טובה יותר, מה שיהפוך אותה לניתנת להפעלה ללא הפסקה גם על העוצמה הגבוהה ביותר שלה עם חיבור ישיר לחשמל.

את טמפרטורת הצבע זיאון מאפשרת לכוון מ- 2700K עד 6200K (קלווין), מה שיקל עליכם בחיפוש אחר הגוון המושלם להפקה הספציפית שלכם, רק צריך לזכור שברגע שתכוונו את התאורה לכיוון ה- 2700K העוצמה שלה תרד והיא לא תיהיה על 100 וואט, מכיוון שהתאורה בנויה מלדים לבנים בעיקר בשילוב עם לדים צהובים אז נוצר מצב שברגע שאתם על 6200K כל הלדים כמעט עובדים, וברגע שתרדו ל- 2700K יותר לדים לבנים יתכבו ומי שישארו דולקים הם הלדים הצהובים.

התאורה מגיעה עם מדע צבעים מדויק במיוחד של 96 CRI ו- TLCI 97, מה שאומר שאתם יכולים להיות רגועים בנוגע לתאורה איכותית שלא תעשה לכם בעיות בצבעי המצלמה.. וכמובן שגווני העור יראו פשוט מושלם.

את התאורה תוכלו לחבר ישירות לחשמל דרך הכבל AC הרגיל שמגיע עם איתה, ובנוסף תוכלו להטעין את התאורה על ידי החיבור USB סוג C, מה שיתן לכם גמישות מלאה בזמן הצילומים.

סרטון השקה:

להלן כמה סקירות על התאורה:

סקירה של ערוץ היוטיוב Momentum Productions:

סקירה של ערוץ היוטיוב Victor Laforteza:

סקירה של ערוץ היוטיוב Art Video Productions:

סקירה של ערוץ היוטיוב MAURO'S FILMS:

סקירה של ערוץ היוטיוב Jim O Brien Tech:

התאורה החדשה נמכרת בשתי ערכות שונות:הערכה "הבסיסית" במחיר של 199 דולר.וערכת "הקומבו" במחיר של 249 דולר.ברגע שהתאורה תגיע לישראל נעדכן אתכם כאן במחיר שלה וגם בקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.

הערכה הבסיסית כרגע זמינה לקניה ישירה מהחברה דרך עלי אקספרס מכאן.אבל ערכת הקומבו עדיין אינה זמינה לקניה, מה שכן ברגע שהיא תיהיה זמינה תוכלו לקנות אותה דרך אותו הקישור.

לסיכום: תאורה עוצמתית במיוחד, מתאימה בעיקר ליוצרי תוכן - אבל גם לצלמים מתחילים ומתקדמים בוידאו ובסטילס, משום שהיא ניידת וגם ניתנת לחיבור ישיר לחשמל אם היא מאוד היברדית, בהמלצה שלנו תצפו בסרטון למעלה של הערוץ "Art Video Productions" שם הוא מסביר על התאוה מההתחלה ועד הסוף, וכך תוכלו להחליט האם היא מספיק טובה לצרכים שלכם.