אחרי לא מעט ספויילרים שחברת מג'יקס עשתה לנו לאחרונה, התוכנה עלתה רשמית לאוויר ולנו נשאר לבדוק האם השידרוגים שדיברו עליהם בחברה באמת הגיעו לתוכנה החדשה או שאנחנו מדברים על אותו רעיון רק עם שם שונה.

נפרט כמה שיפורים שהתוכנה החדשה מביאה (שסופקו על ידי החברה)

"שחרור קובץ" לשיתוף פעולה טוב יותר

אסוף במהירות קבצי וידאו ושמע ממשתפי פעולה, לא משנה היכן הם נמצאים בעולם. מהמחשב שלהם לציר הזמן שלך תוך רגעים.

תוכן ללא תמלוגים

עיין ביותר מ- 1.5 מיליון נכסי וידאו ואודיו מלאי מבלי לעזוב את הפרויקט שלך או להפריע לזרימת העבודה שלך.

טקסט לדיבור ודיבור לטקסט

צור קריינות ריאלית מהטקסט שלך או הפוך את הקריינות לכתוביות, תרגם אוטומטית למספר שפות.

נייד לציר הזמן

השתמש באפליקציית "וגאס ענן" החינמית כדי להעלות סרטונים ותמונות ממכשיר ה- iOS או האנדרואיד שלך לשימוש מיידי בפרויקט שלך.

זרימת עבודה לדירוג צבע

הפק מראה מרהיב עם דירוג ותיקון צבעים עוצמתיים וגמישים. כוונן את הצבע כך שיתאים לרגש.השג שליטה מלאה בצבעים שלך עם עקומות צבע של התאמת גוון, גלגלי צבע מוגבלים בטווח, התאמת לוח מספרים ועוד.

תמיכה בפורמט קבצים

השתמש במגוון רחב של פורמטי וידאו מקצועיים כולל אפל פרורס ובלאק מג'יק רואו.

תהליכי עבודה במדיה חברתית

חתוך אוטומטית וידאו לפורמטים של מדיה חברתית והשתמש בתבניות להגדרה והעלאה מהירה.

האצת חומרה

לתצוגה מקדימה חלקה ולעיבוד מהיר, הורד את מנהלי ההתקן העדכניים ביותר של GPU (כרטיסי המסך) מבלי לעזוב את הפרויקט שלך.

תנועת זרימה אופטית

צור הילוך איטי חלק ותנועת זרימת עיוות נוזלית יחד עם דגימה מחדש חלקה.

Motion Blur FX

צור תחושה טבעית לרצפי תנועה והתמקד באזורים ספציפיים של הצילומים שלך.

מעברים ואפקטים מונפשים

בנה אנימציה דינמית לתוך המעברים והאפקטים שלך עם שליטה מלאה בעקומת Bézier (שם האפקט).

איסוף פרויקטים אוטומטי

גישה בקלות לכל הפרויקטים שלך ולקבצי המדיה שלהם עם ארגון קבצים אוטומטי.

זיהוי סצנה

זיהוי אוטומטי של סצנות מווידאו שעבר עיבוד. סמן אותם כאזורים או חלק אותם כדי לעבוד איתם בנפרד.

מעברים גמישים מודרניים

צור מעברים משלך או בחר מתוך עשרות הגדרות קבועות מראש כדי לתבל את הסיפור.

מהבדיקות הראשוניות שלנו:התוכנה מאפשרת שימוש בכרטיס מסך אומנם לא בצורה מלאה לפי בחירתינו אבל כן זה אפשרי (כמובן שהאופציה הזאת כבר קיימת מוגאס פרו 11 (שהושק בסוף שנת 2011) והילך).בנוסף, התוכנה תומכת בצורה מלאה בייצוא של איכויות 8K ומטה, מה שכן בפורמט אפל פרורס ראינו שזה אפשרי עד לאיכות של 4096x2160 עם 59.94P.3) מבדיקה שלנו עולה כי ישנה אפשרות לייצא אודיו באיכויות 16 ביט, 24 ביט, 32 ביט, עם תמיכה מלאה במהירות ההרץ (44,100/48,000/96,000).4) התוכנה מאפשרת לכם להשתמש בעד 75% מזכרון הראם הזמין במחשבכם, מה שיתן לכם גמישות מלאה וגם יאפשר למחשב שלכם להמשיך לעבוד במקביל ל- תוכנות/משחקים נוספים ברקע.5) התוכנה אינה קורסת משונה מבעבר, ועד כה נתקלנו באפס תקלות ונקווה שזה ימשיך כך. (שאפו ענק לחברת מג'יקס)

בנוסף, לתוכנה ישנה את האופציה לזהות אם חסר דרייבר כל שהוא שאמור להיות מותקן על המחשב שלכם, מה שיהפוך את תהליך התקנת התוכנה והחומרה התואמת לקל ומהיר יותר.

סרטון השקה:

להלן כמה סקירות על התוכנה:

סקירה של ערוץ היוטיוב JustAlexHalford:

סקירה של ערוץ היוטיוב Scrapyard Films:

סקירה של ערוץ היוטיוב Pixovert:

התוכנה נמכרת ב- 3 חבילות שונות שאותם נפרט כאן:ערכת "VEGAS Edit 365" (עם תכונות בסיסיות וללא פיצ'רים מיוחדים, בהתאמה ליוצרי תוכן בעיקר, כולל תוכנית 20 ג'יגה בייט של אחסון ענן, וסמארטפון לציר הזמן) במחיר של 13 דולר לחודש (בתשלום לשנה מראש).ערכת "VEGAS Pro 365" (תוכנה לעריכת סאונד [SOUND FORGE Audio Studio], תוכנת Boris FX Primatte Studio, תוכנה לשידור לייב [VEGAS Stream], תוכנית ActionVFX Starter Subscription, כולל תוכנית 50 ג'יגה בייט של אחסון ענן, וסמארטפון לציר הזמן, תוכן חינם ללא הגבלה באיכות HD, המרת דיבור לטקסט, המרת טקסט לדיבור) במחיר של 20 דולר לחודש (בתשלום לשנה מראש).ערכת "VEGAS Post 365" (תוכנה לעריכת סאונד [SOUND FORGE Audio Studio], תוכנת Boris FX Primatte Studio, תוכנה לשידור לייב [VEGAS Stream], תוכנית ActionVFX Starter Subscription, תוכנה לאפקטים VEGAS Effects, תוכנה לעריכת תמונות VEGAS Image, כולל תוכנית 100 ג'יגה בייט של אחסון ענן, וסמארטפון לציר הזמן, תוכן חינם ללא הגבלה באיכות 4K, המרת דיבור לטקסט, המרת טקסט לדיבור) במחיר של 30 דולר לחודש (בתשלום לשנה מראש).לרכישת התוכנה או להורדת גרסת נסיון לחצו כאן.

לסיכום: תוכנה מעניינת בהחלט, ולדעתנו ניתן לומר שהיא מתחרה מלאה של התוכנות: פיינל קאט, אדובי פרמייר פרו, דה-וינצ'י ריזולב, פילומורה ועוד.. התוכנה מתאימה בעיקר ליוצרי תוכן ברשת, עורכי קולנוע, עריכות אירועים, וסרטוני מדיה, היא מותאמת לאנשים שמגיעים ללא ידע בסיסי בעולם העריכה וקלה ונוחה מאוד לשימוש עם מירב קיצורי הדרך שאותם לא תמצאו באף תוכנה אחרת, בנוסף חשוב לזכור שמנקודת המבט שלנו תחום הרנדור הסופי לסרטונים עדיין נשאר מאחור ונראה שהתוכנה לא מנצלת בצורה מספיק טובה את החומרה במחשב (שאצלנו לפחות הוא המתקדם ביותר שניתן להשיג כרגע..).