חברת דיגיטל פוטו הידועה שעצם היותה חברה המייצרת אביזרים לצילום וידאו במחיר סביר, מה שהופך אותה למערכת שממוקדת בלפתור את הבעיות המרכזיות שקיימות כיום בעולם הצילום ומקשות עלינו ביום יום.

הפעם החברה בחרה להתייחס ליוצרי התוכן ואפילו לצלמים המקצועיים מתחום הסטודיו - שמחפשים לצלם מוצרים בקלות ובמהירות וללא צורך בהכנה פיזית של מקום כמו סטודיו בהתאמה לכל מוצר ומוצר שאותו תירצו לצלם.

להלן המפרט הטכני של הפלטפורמה:

מפרטדיגיטל פוטו V360
תאריך השקה:02/04/2022
יצרן:דיגיטל פוטו
עשוי מחומר:מתכת
בורג הרכבה למצלמה:
הבסיס לתצוגת המוצר תומך במשקל של:0 עד 20 קילוגרם
המוטות להרכבת האביזרים תומכים במשקל של עד:10 קילוגרם
גודל צלחת תחתית:עיגול, אורך 46 סנטימטר, עובי 4 מילימטר
גודל צלחת עליונה:עיגול, 32 סנטימטר
מוט למצלמה:22 סנטימטר
2 מוטות כסופות למצלמה ולרקע:עובי - קוטר 15 מילימטר, אורך 90 סנטימטר
מוט בסיס:גובה 46 סנטימטר, עובי 36 מילימטר
משקולות:2 משקולות, אחת שוקלת קילו, ואחת שוקלת חצי קילו
משקל:11.35 קילו
מה בערכה:פלטת בסיס, פלטה עליונה, מוט מרכזית, 2 משקולות (קילו, חצי קילו), מוט למצלמה, תופסן לרקע, תופסן לאביזרים, מערכת 360 מעלות, תופסן למוט המצלמה, 3 ברגים M6, מפתח הלן, רקע שחור 30X60

אומנם אין לנו תמונות מוצר שיציגו לנו מקרוב איך המוצר נראה והכל, אבל יש לנו לא מעט תרשימים שמציגים אותו בצורה טובה.

הפלטפורמה נבנתה בסגנון ידוע ומוכר שכבר נבנה על ידי היוצר "MAKE. ART. NOW." שהשיק מערכת דומה (ORBIT 360 RIG) רק בצורה גדולה יותר ומודולרית יותר שגם עובדת על חשמל, אבל ניתן כבר לראות שלא מעט יוצרי תוכן יאהבו את הקטע הזה של צילום 360 מעלות ללא צורך בהקמת סט מטורף שלוקח יותר מדי זמן כדי לבנות אותו.

מה שטוב במערכת הפלטפורמה החדשה, שהיא מגיעה עם מוטות בקוטר סטנדרטי של 15 מילימטר, ובנוסף המרחק בין מוט אחד לשני עומד על 60 מילימטר בדיוק, מה שיאפשר לכם למצוא אביזרים למערכת הזאת מלא מעט חברות כמו: smallrig, טילטה ועוד..

בנוסף חשוב לציין, בסיס המערכת שעליו אמור לשבת המוצר שאותו אתם רוצים לצלם תומך במשקל של עד 20 קילו, ומערכת המוטות להרכבת האביזרים (מצלמה/רקע/תאורה) תומכים במשקל של עד 10 קילו.

בנוסף חשוב לזכור, שהכלי הזה מיועד נטו לסגנון צילום מסוים, ואם הוא שווה לכם או לא זה אתם תחליטו לפי הצורך שלכם ולפי סוג העבודה שלכם.

סרטון השקה:

להלן כמה סקירות על הפלטפורמה:

סקירה של ערוץ היוטיוב Tom Antos:

סקירה של ערוץ היוטיוב דיגיטל פוטו Solution Limited:

סקירה של ערוץ היוטיוב Paul Aggarao:

הפלטפורמה נמכרת במחיר של 499 דולר בחו"ל, ותוכלו להזמין אותה ישירות מאתר B&H מכאן.

לסיכום: זאת פלטפורמה אולי היחידה מסוגה, והיא בהחלט מעניינת במיוחד בגלל עצם הקלות שבא תוכלו להרכיב איתה את סט הצילומים שלכם ולהתחיל לצלם ממש תוך דקות ללא התעסקות מיותרת בעיצוב הסט, הפלטפורמה נראית מבטיחה - אבל אנו ממליצים לבדוק טוב בסקירה של "Tom Antos" שהטמענו למעלה - שמראה בצורה מלאה איך המוצר עובד והאם הוא טוב ביחס למה שאתם צריכים.