התוכנית "ניסיון ביתי", שהושקה לראשונה בדצמבר 2019 ובמרכזה חיישן הקרופ ניקון Z50, היא למעשה ערבה להחזר כספי למשך 30 יום מרגע הקניה. אנחנו לא יכולים להיות בטוחים עד כמה התוכנית הצליחה לגרום לאנשים לנסות את ה- Z50, אך עם מצלמת כניסה מרגשת יותר כמו ה- Nikon Z5, אנו יכולים לדמיין באמת המון קליינטים סקרנים שלוקחים את ניקון ה- Z5 בהצעה הזאת.

"ישנם אלפי משתמשי מצלמות השוקלים לשדרג למצלמה קומפקטית ללא חיישן פול פריים מושלם לאורח חיים מהיר ויצירתי של פול פריים", אומר ג'יי ואנאטר, סמנכ"ל חברת ניקון בע"מ. "צהוב מאפשר להם לעשות בדיוק את זה, בצורה נטולת דאגות. אנחנו כל כך בטוחים שתיהנה להשתמש ב- Z5 שאנחנו נותנים ללקוחות לנסות את זה במשך 30 יום, ואם הם לא יתאהבו בזה, הם פשוט יכולים להחזיר אותו בחזרה".

התוכנית עצמה די הולכת קדימה. מעכשיו ועד ה- 30 בנובמבר, צלמים אמריקאים יכולים לנצל את "ניקון צהוב" על ידי איסוף ערכת ניקון Z5, ניקון Z5 + 24-50 mm או ערכת ניקון Z5 + 24-200 mm (כרגע אזל מהמלאי) דרך החנות המקוונת של Nikon.. ניתן להוסיף לעגלה גם את מתאם ה- FTZ Z-mount ל- F-mount של ניקון, "ללא דאגות", והקונים יקבלו משלוח מזורז בחינם בהזמנתם.

לאחר מכן, בשלהי תקופת הניסיון למשך 30 יום, תוכל לשמור את המצלמה שכבר קנית, או להחזיר אותה באמצעות תווית משלוח חזרה המסופקת על ידי ניקון לקבלת החזר כספי מלא. ניקון אכן חייבת לבדוק את המצלמה לאחר שתחזיר אותה, אך כל עוד היא במצב "כמו חדש" היא תחזיר לך את הכסף באמצעות אותו אמצעי תשלום בו השתמשת בעת התשלום.

כדי ללמוד עוד על התוכנית הצהובה של ניקון או לתת ל- Z5 "ניסיון" למשך 30 יום, היכנס לאתר ניקון ארה"ב. כאמור לעיל, תוכנית זו היא (כרגע) רק בארה"ב, אך אני מקווה שחברות בנות אחרות של ניקון יתנו את הרעיון הזה, שכן יכולנו לראות את זה פופולרי מאוד בעידן של חנויות סגורות בגלל הקורונה, וזה היה נהדר אם היו עושים את זה גם בישראל (מה שלצערנו לא קרה).