על פי הודעת המוצר, 35mm f/2 תוכנן לעבוד על גופי מצלמה עם מסגרת מלאה E (של סוני) (אך כפי שציין DPReview בסיקורו, מדוע בחר יונגנו להציג את העדשה במצלמת APS-C סוני. זאת תעלומה) כדי לאפשר "סצנות לילה, צילומי רחוב, אוכל ונושאים אחרים".

העדשה כוללת מקש פונקציה (Fn) כמו עדשות סוני אחרות של צד ראשון, המאפשר לתכנת פעולת קיצור דרך התפריט. החברה מצהירה כי מלבד היותה קטנה וקלילה - היתרון האחרון שמגיע מבנה הפלסטית במידה רבה של העדשה - הוא מנוע דריכה CNC. יונגנו אומר כי בהשוואה למנוע DC מסורתי, מנוע הדריכה הבקרה הדיגיטלי (DCM) הוא בעל "דיוק מיקוד גבוה ופעולת מיקוד שקטה יותר, המתאימה לצילום והקלטת וידאו" מכיוון שעדשות מודרניות של סוני מתחילות לשלב מנוע ליניארי המציע מהירויות מיקוד מהירות מאוד ותפעול כמעט שקט, נחמד לראות את יונגנו מנסה לקחת בעצמה חיקוי לביצועי האופציות היקרות יותר של סוני. עם זאת, יש לקבוע כיצד זה משתווה בביצועים בפועל זה לצד זה.

35mm f/2 כולל 9 אלמנטים בשמונה קבוצות, ציפוי ננו רב שכבתי להפחתת רוחות רפאים והתלקחות, עדשה אספרית אחת להפחתת סטיות כרומטיות, עדשת פיזור נמוכה וצמצם בעל 7 להבים. ובעוד כאמור העדשה היא בעיקר פלסטית בבנייתה, יש לה תושבי כידון מתכתיים ומגעים מצופים זהב המאפשרים לעדשה להעביר פוקוס אוטומטי, בקרת צמצם ונתוני EXIF למצלמה. העדשה כוללת גם יציאת USB-C שעשויה להיות עדכוני קושחה.

בהודעת המוצר לא מצוין מתי העדשה עומדת להיות זמינה וגם לא מחיר המבוקש שלה, אך בהתבסס על עדשות אחרות בעלות מהירות צמצם ואורך מוקד דומה, זה לא יהיה מפתיע לראות אותה רשומה במחיר נמוך מ- 150 דולר.

תוכלו לראות את הכרזת המוצר המלאה באתר יונגנו כאן.