כחלק מהשקות גודוקס האחרונות שעסקו בעיקר בהשלמת הציוד המקצועי שהחברה כבר השיקה, דגלי ריכוך זהו כלי נפוץ במיוחד נוח לעבוד איתו בהפקות גדולות, מה שבסופו של דבר חוסך לכם אנשים צוות להפקה וכמובן הדגלים תופסים הרבה פחות מקום מכל מרכך אחר (מטריה/סופטבוקס).

נראה שגודוקס לא מוותרת, וממשיכה להשיק לא מעט ציוד איכותי שיכניס לצלמים המתחילים וההפקות הקטנות לא מעט איכות וייעילות בזמן הצילומים.

מבט על הערכה מדגם SF4560:

מבט על הערכה מדגם SF6090:

להלן המפרט הטכני של הדגלי ריכוך:

מפרטגודוקס SF4560גודוקס SF6090
תאריך השקה:06/07/202206/07/2022
יצרן:גודוקסגודוקס
סוג תושבת פין:3/8 אינץ'3/8 אינץ'
מידות דגל מלבני:90 על 60 סנטימטר
חיבור למסגרת באמצעות:סקוץ'
מה בערכה:5 דגלי משי, 2 דגלים מלבניים, 2 דגלים עגולים, נרתיק5 דגלי משי, 2 דגלים מלבניים, 2 דגלים עגולים, נרתיק

ערכת הדגלים החדשה, נועדה לעזור לכם בהקמת הסט ובעיצוב האור כך שתוכלו ממש לעשות עם הדגלים האלה לא מעט סגנונות צילום אומנותיים.

לפי גודוקס, כמות האור שהמרככי דגל החדשים יכולים לסנן עומדת בין סטופ אחד ל- 2 סטופים.

גודוקס חשבה גם על הניהלו המלא בסט, לדוגמא אם יש לכם עוזר חדש בסט והוא לא ממש מבין איזה דגל צריך להביא, לכן גודוקס בנתה את המסגרת של כל דגל בצבעים שונים: שחור, אפור, אדום, ירוק, צהוב.. מה שיקל עליכם בזמן ההפקה - כך שלדוגמא תוכלו לבקש ממנו תביא לי את הדגל עם המסגרת בצבע ירוק.. והוא יבין הרבה יותר מהר מאפשר תביא לי את הדגל בצבע הלבן..

גודוקס מציינת שכדי להעמיד את הדגלים בצורה טובה תצטרכו לקנות בנפרד "ראש גריפ לתאורה" (לדוגמא: Avenger D200) ואליו תוכלו לחבר את הדגל בקלות ובמהירות.

במקום לחפור לכם יותר מדי על איך ולמה הם משמשים - נציג בפניכם את סרטון ההשקה של החברה שמסביר ומדגים איך להשתמש בדגלים ובשאר האביזרים בערכות.

סרטון השקה:

ברגע שיצאו סקירות מקיפות על הדגלי ריכוך החדשים נעדכן אותם כאן במאמר וגם בקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.

להלן מחירי הערכות בחו"ל:ערכת "גודוקס SF4560" נמכרת במחיר של 179 דולר.ערכת "גודוקס SF6090" נמכרת במחיר של 259 דולר.

לסיכום: הדגלים ההאלה שמישים במיוחד, מומלץ כמובן לראות את סרטון ההשקה עליהם שמסביר איך ולמה הם נועדו, בסופו של דבר אם לדעתכם זה סוג מוצר שיהיה שמיש בסט שלכם אז כנראה שהוא נועד בשבילכם, האיכות בניה נראית מצויינת, וכמובן בשילוב הסקוץ' שהופך את התפעול לנוח במיוחד.