הדו"ח "מאשר" כי העדשות מגיעות בשנה הבאה, וקובע - אם כי נעדר מהמילה "אישר" - כי שני גופי ה- DSLR יגיעו גם הם. ככל הנראה, ניקון הצהירה כי היא לא עצרה את פיתוחם של DSLR מכיוון שהחברה לא לגמרי מוכנה לוותר על ה- F-mount, אך רוב קרנות המחקר והפיתוח עדיין ממוקדות במצלמות ללא מראה.

ניקון כנראה לא מוכנה להפסיק לתמוך ב- F-mount מכיוון שלפי הדיווחים החברה גם מראה שגופי DSLR עדיין מוציאים מכירות מצלמות ללא מראה. בהתחשב במצב הכספי של החברה , זה לא אמור להפתיע.

בנוסף לחדשות בנושא DSLR, החברה מתכננת לשחרר שמונה עדשות Z עד סוף השנה הבאה (2021), ולהעלות את המספר הכולל של עדשות מקומיות למערכת ל- 24. כלולות שתי עדשות מאקרו חדשות בגודל 60mm ו- אורכי מוקד של 105mm, ועדשות 100-400mm הקרובות אמורות להיות "חדות מאוד" וצפויות להימכר במספרים (מחירים) גבוהים.

ה- ניקון Z7 II אמור להתחיל במשלוח באמצע דצמבר, כאשר המשלוח השני אמור להגיע באמצע ינואר. החברה תמשיך לתמוך בכל המצלמות הנוכחיות חסרות המראה שלה עם עדכוני קושחה, והתוכנית היא לשפר משמעותית את תפקוד הגופים בעזרת עדכונים אלה, ולא רק לטפל בתיקונים קטנים.

ההערה האחרונה על שינויים קושחתיים משמעותית עולה בקנה אחד עם מה שניקון כבר עשתה עם גופי ה- Z6 וה- Z7 המקוריים, שראו תמיכה בקושחה מדהימה לאחר ההשקה. המצלמות שנרכשו ביום הראשון השתפרו כעת משמעותית בזכות אותם עדכונים.