העדשות להלן: 35mm f/2 , 65mm f/2 , ו 24mm f/3.5 45mm f/2.8 מצטרפות לקו הסדרה, וכל הארבעה שטבע סיגמא כבעלים "רמה של קומפקטיות תואמת לגמרי ראי מודרני קטן וקל מצלמות”. על פי סיגמא, כל העדשות מסדרת I מציעות "את השילוב האולטימטיבי של ביצועים אופטיים מעולים, שמישות יוצאת דופן ופקטור צורה קומפקטי".

"אני" מייצג שלוש מילים בהן משתמשת החברה להגדרת השורה: זהותי, אייקוני ואינסטינקטיבי.

כל ארבע העדשות זמינות ב- E-Mount ו- L-Mount, מיוצרות עם מנוע דריכה ותואמות למיקוד אוטומטי במהירות גבוהה. לכל העדשות מסדרת I יש קונסטרוקציה מתכתית. חלקי האלומיניום שנחתכו במדויק לא רק מספקים גימור איקוני, אלא שסיגמא אומרת כי הבחירה מעניקה לעדשות עמידות מעולה. חומרי מתכת משמשים גם במבנים פנימיים המחליקים עם טבעת התפעול כדי להוסיף חסינות. אותם רכיבים בעלי דיוק גבוה נמצאים בקו העדשות של סינמה ומספקים את מה שסיגמא מכנה "תחושה מעולה", כמו גם צליל מעולה בעת השימוש.

35mm f/2 DG DN עשוי 10 אלמנטים ב 9 קבוצות ומשתמש בשלוש עדשות אספריות מעוצבות בזכוכית כדי לתקן סטייה כדורית, עקמומיות שדה ותנודה של סטייה בזמן המיקוד. סיגמא טוען גם שהעדשה מספקת תיקון "טוב" של סטייה בתרדמת הסגיטלית, מה שהופך אותה לבחירה מוצקה לצילומי שמי לילה.

להלן מספר תמונות המשתמשות בצילום 35mm f/2 שצילם ג'ולי מייפנג. תוכלו לראות תמונות נוספות שלה ולקרוא את מחשבותיה על העדשה כאן. שלושה צלמים אחרים שיתפו גם תמונות ומחשבות על העדשה, אותם ניתן לצפות כאן.

ה- סיגמא 65mm f/2 DG DN מורכב מ- 12 אלמנטים ב- 9 קבוצות ומשתמש בשני אלמנטים אספריים מעוצבים מזכוכית. סיגמא טוען כי בנוסף לאפקט הבוקה היפה הודות לשליטה על סטייה כדורית, תופעות הווינטציה המופחתות "מסייעות בבלימת בוקה בצורת לימון או בסיבוב מהיר ומעניקות לצלמים שליטה רבה יותר באזורי המיקוד של תמונותיהם". בנוסף, הטכנולוגיה נגד רוחות רפאים ואנטי התלקחות של סיגמא מבטיחה ביצועים יוקרתיים בתנאי תאורה אחורית.

להלן קבוצה של תמונות שצולמו באמצעות 65mm f/2 על ידי פאולין שרדין, שאת סיפורו ניתן לצפות כאן ומלווה בתמונות נוספות שצולמו עם העדשה החדשה.

ה- סיגמא 24mm f/3.5 DG DN בנוי מ- 10 אלמנטים בשמונה קבוצות, שלוש מהן כדוריות. יש לו יחס רבייה מרבי של 2:1 יחד עם מרחק מיקוד קרוב של כ- 10 סנטימטרים (שזה ממש יוצא דופן).

להלן מספר תמונות של הצלם גו אנדו, שאת סיפורו ותמונות נוספות שצולמו עם העדשה ניתן לצפות כאן.

כל שלוש העדשות החדשות מסדרת I מיועדות לשחרור בינואר 2021. ה- סיגמא 35mm f/2 DG DN יהיה זמין תמורת 639$, ה- DN 65mm f/2 DG יהיה זמין תמורת 699 דולר, ו- 24 mmf/3.5 DG DN להיות זמין תמורת 549 דולר. כל שלושת העדשות זמינות בהזמנה מראש כעת.