העדשה האחרונה של טמרון כוללת בנייה אופטית של 16 אלמנטים ב- 12 קבוצות, כולל שני אלמנטים כדוריים מעוצבים מזכוכית ואלמנט אספרי היברידי אחד כדי לשמור על מה שהחברה מבטיחה שהוא "ביצועים ברזולוציה גבוהה מקצה לקצה". העדשה כוללת ציפוי פלואור עמיד בפני לחות, על היסוד הקדמי וגודל מסנן 67mm אשר החברה מציינת זהה לסדרת העדשות של טמרון למצלמות ללא מסגרת מלאה.

ל- 17-70mm f/2.8 יש מרחק מיקוד קרוב של 17mm, שלדברי טמרון עדיף על עדשות זום דומות אחרות בשוק עבור מצלמות APS-C. כאשר מתקרבים ל 70mm, מרחק המיקוד מתרחב ל 15.4 אינץ' וזה עדיין מצוין.

ה- "RXD" בשמה המלא של העדשה מתייחס ל"כונן צעד מהיר שקט מהיר של טמרון שלטענת החברה הוא שקט במיוחד ואידיאלי לשימוש בווידיאו. זה תואם לרבות מהתכונות שסוני מכניסה למצלמות שלה, כולל AF מהיר היברידי ו- AF AF. לא הוזכר תאימותו למעקב בזמן אמת.

האופטיקה כוללת גם את מערכת ייצוב העדשה הקניינית הידועה של טמרון, שהיא מטבעה פיצוי רטט (VC). טמרון אומרת כי אלגוריתמים מתוחכמים נוספים המותאמים למודל זה ו- MPU ייעודי, הפועל באופן עצמאי, משלבים כולם כדי לפצות על הרטט. הטכנולוגיה מבטיחה לעבוד עם מצלמות עם ובלי ייצוב תמונה בגוף, וכאשר מצלמים וידאו היא משתמשת ב"טכנולוגיית AI" כדי לשפר עוד יותר את הייצוב בהשוואה לעדשות אחרות.

מה פירושו של טמרון ב"טכנולוגיית AI" אינו ברור ומה העדשה עושה באופן ספציפי בווידיאו גם לא מפורט במידע העיתונאי של החברה.

מחיר העדשה בישראל 3,179 שקלים.