לפי איך שזה נראה עד כה ניקון לא מצאה חיישן יותר טוב ממה שכבר יש בניקון D850 ו- D6 המצלמת דגל האחרונה, כך שאיכות פיקסלים גבוהה יותר לא נקבל בזמן הקרוב לפחות.

לאחר דיווח של אתר photo rumors על דליפת תמונה שצולמה עם הקנון R3 במפרט של התמונה ניתן לראות שמספר הפיקסלים הם 6000×4000 שזה בעצם רזולוצית 24 מגה פיקסל - מה שאומר שגם קנון לא ממש התקדמה עם מצלמת הדגל שלה.

אתר nikon rumors אומר שיש לו מקרות ודאים שמצלמת הדגל הקרובה של ניקון היא ברזולוצית 45 מגה פיקסל (בדומה ל- D850 ו- Z7 ו- Z7II).

לפי הדיווחים המצלמה תוכל לצלם באיכות נמוכה של 6 מגה ביית לתמונה עד 120 או 160 תמונות בשניה (FPS), זאת בהחלט התקדמות מטורפת.

ניקון גם בחרו להוסיף את ה- GPS למצלמה עם המערכת הכי מתקדמת היום בשם GNSS - שעובדת כמעט עם כל לווין שנמצא מחוץ לכדור הארץ, כך ששמירת המיקום שהתמונה צולמו בו תיהיה מדוייקת להפליא.

המצלמה גם תקבל לפי הדיווחים סוללה חדשה מדגם EN-EL18x ויהיה לה אפשרות טעינה דרך חיבור USB סוג C.

דבר נוסף שהודלף - הפתרון של ניקון לחיישן חשוף בזמן החלפת עדשה, הם הוסיפו תריס נוסף מעל התריס המכני כך שכל פעם שתכבו את המצלמה במטרה להחליף עדשות לא תצטרכו לפחד על החיישן שיתלכלך מהאבק שזז באוויר (פתרון מבוקש מאוד).

ל- Z9 יהיה מעקב פוקוס תלת מימדי משופר ומערכת זיהוי פנים ועניים גם באור נמוך מאוד, ניקון גם הוסיפה אפשרות פוקוס חדשה לזיהוי רכבים.

המצלמה תגיע עם מסך מפרקי משופר מאוד.

תכונות תפריט הגדרות מרובות להתאמה לסגנון הצילום שלך.

ניתן לכוון את רמת הצליל של שחרור התריס משקט לקולני... כך שתוכלו עדיין לקבל את הצליל כמו ב- D6...

ג'ויסטיק השלישי נוסף לשימוש בזמן שהמצלמה קרובה לפנים לצילום.

המצלמה תגיע כמו כן עם אפשרות לצילום תמונות באיכות 16 ביט רואו.

עם איכות וידאו 8K 30P.

ושני חריצי זיכרון XQD/CFX type B.

רגישות החיישן תיהיה 64 עד 25,600 ISO (לא מורחב).

העינית תגיע משופרת כמו אצל הסוני עם משהו כמו 5 מליון עד 9 מליון פיקסלים - עם אפשרות להורדת האיכות כדי לאפשר מהירות סנכרון יותר גבוהה.

המחיר שלה ינוע בסביבות 6,000 עד 7,000 דולר.

ההודעה הרשמית צפויה להגיע בחודשיים הקרובים, אך אל תצפו שיגיעה מלאי לפני סוף השנה. בגלל מחסור בחלקים, זמן ההמתנה ל- Z9 צפוי להיות ארוך מאוד.

בעברית - מצלמה מטורפת שעומדת להפוך את ניקון שוב לחברה שמתאימה לתמונות ברמה הגבוהה ביותר בשוק.

לראשונה גם סיפקו לנו תמונות אחוריות של המצלמה מהאולימפיאדה - מה שהחברה עד כה לא עשתה באופן רשמי.

ניתן לראות שהמצלמה בנויה היטב ונראית ממש טוב, אבל לנו נישאר להמתין להשקה ולראות עד כמה נכונות השמועות..