היו שמועות שהקושחה הצפויה תגיע לפני סוף 2020, וניקון פשוט הצליחה לחרוק מתחת לציר הזמן.

קושחת D5 גרסה 1.4, קושחת D850 גרסה 1.20, וקושחת D500 גרסה 1.3 זמינות כעת ומאפשרות שימוש בכרטיסי זיכרון מסוג CFexpress מסוג B וכן בכרטיסי XQD במצלמות ה- DSLR של ניקון.

כפי שצוין בסיקור הקודם, אל תצפו להבדל מהיר בין שימוש ב- CFe ו- XQD במצלמות אלו. למרות שכרטיסי הזיכרון עצמם מסוגלים למהירויות קריאה וכתיבה מהירות יותר, יש לתכנן את תוכניות ה- DSLR הפנימיות כדי לנצל נתיב PCIe נוסף המוצע ב- CFe. במקום להגביר את המהירות, היתרון העיקרי כאן הוא תאימות, ולדוגמא אם אתה הבעלים של D500 ו- Z6 II, כעת תוכל לחלוק כרטיסי זיכרון ביניהם. כרטיסי XQD הם גם פחות נפוצים כעת ובסופו של דבר יוחלפו בהדרגה ויוחלפו ב- CFe.

הקושחה מטפלת גם בבעיות אחרות שניקון גילתה עם שלוש המצלמות. המצלמים עם D5 יכולים כעת לבחור את מהירות החיבור לאינטרנט (2.4 או 5 GHz) עבור ה- SSID המארח כאשר הם מתחברים לרשתות אלחוטיות באמצעות משדר אלחוטי WT-6 או Wt-5 המחובר למצלמה. ניקון גם תיקנה בעיה שמנעה שחרור תריס רגיל וגרמה להצגת שגיאה במהלך מערכת נסיבות מאוד ספציפית.

ה- D850 רואה הגדרת ברירת מחדל מותאמת אישית שהשתנה עבור האזור המשוקלל במרכז, תוך שהיא מטפלת בכמה שגיאות שהקפיאו את המצלמה, יגרמו לה להציג מידע שגוי, לחוון לאחור או לעמעם את התצוגה בנסיבות ספציפיות. ארבע טעויות בסך הכל טופלו בעדכון זה.

מלבד תמיכת CFe, ה- D500 רואה שגיאה אחת בלבד מטופלת: בעיה שגרמה הן למסגרת שלמה והן לאפשרויות רקע בלבד עבור הגדרה מותאמת אישית e3 פיצוי חשיפה לפלאש בתפריט הגדרות מותאמות אישית לייצר את אותן תוצאות כמו כל המסגרת במהלך צילום פלאש תוקן.

ניתן להוריד גרסת הקושחה D5 1.4 כאן, גרסת הקושחה D850 1.20 כאן, ואת גרסת הקושחה D500 1.3 כאן.