אז האם באמת הפלאש עדיין רלוונטי בשנת 2021?

בואו נתחיל מהמפרט של הפלאש:

הוא נתמך על ידי המצלמות של - קנון, ניקון, סוני, פוגי'פילם, אולימפוס, ופנטקס.

בעוצמה מלאה הפלאש מגיע ל- 76 וואט.

העוצמה נתמכת מזום של 28 עד 105 מילימטר.

ראש הפלאש יכול לנוע מלמטה 7- עד למעלה 120 (מעלות), ולהסתובב עד 330 מעלות מ- 0.

הפלאש גם תומך במהירות תריס של 1/8000.

בנוסף, יש לו 32 ערוצים לצילום עם משדר.

הוא גם מגיע עם נורה של 2 וואט למקרה חרום (שקורים הרבה לצערנו).

עם קלווין של 200K עד 5600K.

כולל - בטריה גדולה של 2600 מילי אמפר, שתומכת עד 480 תמונות בעוצמה מלאה.

והמשקל שלו ללא בטריה הוא: 420 גרם, וכולל בטריה 530 גרם.

הפלאש באמת איכותי מתאים לצילומי אנשים סטודיו אירועים ועוד.. נותן עוצמה מספיק חזקה שברוב המיקרים אפילו לא תצטרכו להגיע אליה.

הבטריה שלו שורדת בכיף 600 ו- 800 תמונות עם עוצמה משתנה, שזה נותן לכם את היכולת לצלם איתו אירועים או כל דבר אחר שמצריך לצלם הרבה תמונות ללא החלפת בטריה, הבטריה גם נטענת עם מטען נוח (קטן ומינימלי ביותר) וקל במהירות של שעה וחצי עד שעתיים גג.

מה גם שלא תצטרכו להשים לפלאש מטריה או רפלקטור כמו בשאר הפלאשים - רק כדי להתחיל לצלם איתו, אתם יכולים לצלם איתו איך שהוא מגיע והוא מפזר את האור בצורה הכי טובה שאפשר.

לפלאש יש גם אפשרות לעדכונים שיוצאים מדי פעם לפלאש, וכך אם יש שגיאות שאתם מוצאים בפלאש אתם יכולים לפנות לחברת גודוקס והם יתקנו את הבעיה, ויוציאו עדכון לפלאש.

לסיכום פלאש שמביא את כל היכולות הכי גבוהות היום בשוק לרמה הבינונית כמובן (כי תמיד יש את הרמה הגבוהה של פרופוטו) ולכן דעתנו היא:

הפלאש V1 של גודוקס עדיין רלוונטי לשנת 2021 ושווה מאוד עם המחיר שהוא מגיע וגם בגלל היכולות שלו, רק דבר אחד שמבאס בפלאש הזה - הוא מגיע ללא אביזרים, ולכן צריך להוסיף עוד 200 שקלים נוספים לקניה כדי להינות ממנו בצורה מלאה.