טמרון תקבל את הפרישה מרצון בין 10 ל- 20 בנובמבר ומי שיקבל צפוי לפרוש עד סוף דצמבר. הזכאים הם עובדים במשרה מלאה, במשרה חלקית ו"מקושרים "מעל גיל 45 ומעורבים ישירות בייצור (הרכבה וליטוש של עדשות, למשל). על פי הדו"ח, תמרון תספק "קצבאות מיוחדות" לאלה שבוחרים לפרוש וכן "תתמוך בהעסקה מחודשת" למי שלא מעוניין לעזוב את כוח העבודה לחלוטין ובמקום זאת לחפש עבודה מחוץ לטמרון.

"נשפר את התחרותיות שלנו באמצעות אופטימיזציה של הרכב כוח האדם", אמרה טמרון, כאשר הם מבקשים לשפר את השורה התחתונה של החברה על ידי הגברת היעילות באמצעות אוטומציה של המפעל.

בשלב זה בשנת 2020, טמרון צופה שהכנסותיה ירדו השנה ב- 58% לעומת 2019 ל -2.2 מיליארד ין ברווח הנקי (שזה - 20,892,291$). הירידה החדה במכירות מואשמת בעיקר בהתפשטותו של נגיף הקורונה, COVID-19.

פרישה מרצון היא בדרך כלל סימן לכך שחברה קרובה להיאלץ לפיטורים, אך במקום להפתיע עובדים עם החדשות, היא רוצה לעשות את הטוב ביותר עבורם על ידי מתן אזהרה מוקדמת זו וגם מתן הזדמנות לעזור להימנע מכך. עבור העובדים הצעירים ביותר שלה. לממשלת יפן יש מערכת פנסיה לאומית המספקת הטבות לאלו הפורשים לגמלאות אך שמורה לאנשים מעל גיל 65. התקווה היא ככל הנראה שיש עובדים העובדים שהם קרובים לפנסיה בכל מקרה ויהיו פתוחים לסיים את הקריירה שלהם. מוקדם. ה"קצבאות המיוחדות "המובטחות לאלו המקבלים פרישה מרצון הם ככל הנראה חבילת פיטורים נדיבה יחד עם גישה למשאבי החברה בכדי לסייע במציאת תעסוקה חדשה, אם ירצו בכך.

אם טמרון לא תקבל את 200 הפנסיות הרצוניות שהיא מחפשת, סביר מאוד להניח שהיא תיאלץ לפיטורים מסורתיים שבהם כוח העבודה לא יקבל שום מענה מי ישמור על עבודתם.