הרחפן החדש קיבל שיפורים גבוהים בטווח הדינמי שלו ובצורת השליטה שלו, כך שהפעם נראה שזה הרחפן המושלם, אם כי תמיד יש לאיפה להתקדם.

הרחפן מגיע עם חיישן יחסית ענק בגודל 1 אינץ', כך שהמצלמה שומרת יותר נתונים ממה שהיה עד כה בדגמים האחרונים, עם פיקסלים בגודל של 2.4 מיקרומטר שגורם לתמונות ולסרטונים להראות איכותיים יותר.

מה שכן איכות הוידאו שלו מגיע ללא פשרות - 5.4K כך שהרחפן הוא ראשון מסוגו שעובר את איכות ה- 4K ברחפנים בטווח מחירים זה.

המצלמה מסוגלת לצלם עד 60 פריימים בשניה באיכות הגבוהה ביותר, עם 150 מגה לשנייה ו- 10 ביט רואו, כך שמי שקונה את הרחפן הפעם יכול להיות בטוח שהוא ימלא אחר כל הדרישות שלכם.

הרחפן מגיע עם אפשרות לעשות זום בוידאו שלכם כך שהאיכות קטנת, אבל אתם עדיין מקבלים אפילו בזום X8 איכות 1080P, שזה פשוט מטורף.

הרחפן הפעם גם הגיע עם זכרון בתוכו, כך שאם העלתם את הרחפן או פשוט שכחתם להביא את הכרטיס זכרון שלכם - עדיין יש לכם מקום של 8 ג'יגה בתוך הרחפן להקלטה.

הרחפן מגיע עם תוספות של מצבי טיסה, כך שאם בא לכם להוציא שוטים מוכרים, אתם פשוט לוחצים ובוחרים את סוג השוט, וזה יעשה לכם הכל בצורה אוטומטית לחלוטין.

הרחפן מגיע עם זמן טיסה של עד 31 דקות, ועם 4 חיישני מכשולים כך שהסיכוי קטן מאוד לנפילות לא רצויות.

סרטון השקה:

הרחפן עולה בערכה הרגילה 999 דולר, ו- 1,299 דולר בערכת הקומבו (שמגיעה עם כל האביזרים בצורה מלאה - כולל 4 פילטרים ND ותיק נשיאה).