הפלאש החדש מיועד לצלמי מאקרו מיקצועיים, שרוצים לקבל תמונת איכות מושלמת ביותר, עדיין אין ביקורות ברשת על הפלאש החדש (עדיין לא יצא למכירות), אבל אפשר להסתפק גרע בסרטוני הדגמה של החברה עצמה.

החברה טוענת שהפלאש יכול לעבוד טוב מאוד גם בלי שהוא יושב על העדשה, וגם בצורה שהוא יושב על העדשה.

הפלאש מגיע עם מסך OLED קטן.

עוצמת הפלאש היא 12 וואט.עם מהירות סנכרון של 1/1 עד 1/128.לפלאש יש יכולות כיבוי והדלקה למערכת האלחוטית להפעלה מרחוק.הפלאש תומך במצב אוטומטי (TTL) ומצב ידני (M).הוא מגיע עם אפשרות לחיבור של עד 32 ערוצים ו- 5 קבוצות.מרחק הקליטה של הפלאש למשדר הא עוד 30 מטרים בתדר 2.4 ג'יגה הרץ.הפלאש יכול לעשות עד 500 הבזקות בעוצמה מלאה (1/1).מהירות הטעינה לאחר הבזקה לוקחת בין 0.01 שניות עד 1.7 שניות בעוצמה מלאה.הפלאש מגיע עם סוללה חזקה במיוחד עם 1,700 מיליאמפר.משקל הפלאש בסך הכל הוא 144 גרם.

בערכה המלאה - אתם תקבלו את הפלאש עם המתאמים לעדשות שונות מגודל של 49MM עד 77MM (ניתן לקנות את הערכה הזאת בנפרד - דגם: AR-R).

הפלאש מותאם לשליטה אלחוטית עם המשדרים הבאים של גודוקס: X1 ו- X2 ו- XPRO.

הפלאש יכול להתכוונן למעלה למטה כך שתוכלו לכוון אותו בצורה מדוייקת ביותר, בשונה מהפלאשים העגולים שאותם ניתן רק להניח על העדשה ולצלם.

החבילה הבסיסית של הפלאש מגיעה עם פילטרים שתוכלו להשים על הפלאש כך שתוכלו לשנות את הגבנים שלו כמעט כמו RGB.

את הפלאש ניתן להטעין ישירות דרך כבל USB סוג C.

סרטון השקה:להלן הערכות השונות שניתן לקנות:

הערכה הבסיסית עולה 599 שקלים בישראל.

הערכה המיוחדת עולה 1,200 שקלים בישראל.

לסיכום: הפלאש מגיע עם אפשרויות בלי סוף, אם אתם חובבים או צלמים מקצועיים שרוצים לשפר את התמונות שלכם זה הפלאש המתאים (רק תקחו בחשבון שצריך לפחות 2 ואפשר עד 6 בהרכבה על עדשה אחת) הפלאש מתאים לצילומי שרצים קטנים או תכשיטים כמו טבעות עגילים ועוד..