הדגם החדש כולל כמה שיפורים חשובים מאוד - לעומת הדגם הקודם, וכנראה זה יסגור לנו את המעגל למצלמה מושלמת.

למצלמה החדשה יש אפשרות להטיית מסך.

ועינית אלקטרונית חדשה שלפי איך שהיא נראית היא יכולה לנוע מעלה ומטה (הרבה יותר נוח מעינית קבועה), עם מסך OLED ורזולוצייה של 1280×960 פיקסלים, ומחיר של 495 דולר בחו"ל.

למצלמה יש אפשרות להתחבר לגריפ לתוספת כוח, לגריפ תוכלו לחבר שתי סוללות של סוני שמפעילות גם את המצלמה ה- NP-F570 עם 2,100 מילי אמפר, ביחד זה יוצא שיש לכם שלושה סוללות שמפעילות את המצלמה - ונותנות לכם הרבה יותר זמן פעולה.

הגריפ של המצלמה יעלה 145 דולר בחו"ל.

המצלמה גם קבלה את האפשרות להקליט וידאו באיכות של 12 ביט שיוסיפו לדיוק הצבעים שלכם בסרטונים.

כל השידרוגים הם שידרוגים קטנים אבל משמעותיים מאוד לאנשים שמצלמים כל הזמן עם מצלמות מהסוג הזה ולכן אנחנו חושבים שזאת בהחלט תהפוך להיות מצלמת וידאו "כיס" מקצועית.

המצלמה מגיעה עם המון חיבורים שונים (וכנראה כל מה שאתם צריכים - ויותר), חיבור 3.5MM למיקרופון, חיבור 3.5MM לאוזניות, חיבור HDMI סטנדרטי, וחיבור USB סוג C, וכמובן שתי ערוצי XLR, וחיבור 12 וואט שכנראה משמש לחיבור ישיר של המצלמה לחשמל, בקיצור לא חסר חיבורים.

בשנים האחרונות כל חברות הצילום מנסות ליצור מצלמת וידאו בגודל כמה שיותר קטן ועם איכות שקרובה כמה שיותר למצלמות גדולות, ולכן התחרות גודלת, אם אתם מחפשים מצלמת על (שצריך להרכיב לה הרבה אביזרים נוספים כדי לצלם איתה) לוידאו ברמה קולנועית - זאת בהחלט האפשרות הכי זולה ואיכותית שיש, כמובן אל תשכחו שיש גם את הדגם של ה- 4K שהוא גם זול וגם איכותי.

המצלמה מגיעה עם אפשרות לשני חריצי זיכרון: אחד - SD והשני - CF.

בסך הכל המצלמה הזאת שוקלת ממש קצת למצלמת וידאו - 898 גרם בלבד.

המחיר של המצלמה בחו"ל הוא: 2,495 דולר שזה 8,000 שקלים ללא מכס ומע"מ - וכנראה 10,000 שקלים אחרי הכל שהיא תגיע לישראל.