כשנתיים לאחר השקת המיקרופונים האלחוטיים של רוד (בתאריך: 23/02/2021) החברה מכריזה על עדדכונים נוספים למיקרופון שרק מראים לנו עד כמה החברה תומכת באופן מלא במוצריה גם למשך זמן.

להלן העדכונים בצורה מפורטת (מתאריך 22/12/2022) גרסה 2.2.3:

הגדרות מראש למצלמה

מבדיקה שלנו זה אכן עובד בצורה מושלמת, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לחבר את המקלט למחשב עם התוכנה RØDE Central ובהגדרות תבחרו Preset ותלחצו על הפלוס בחלון שיפתח לכם ואז תבחרו את החברה של המצלמה שלכם (תומך ב- פנסוניק, סוני, קנון, ניקון, פוג'יפילם, בלאקמג'יק, אולימפוס וגופרו) ואז תבחרו את דגם המלמה שלכם בתקווה שיופיע ברשימה, לאחר שבחרתם יופיע לכם קישור למדריך להגדרת המצלמה שלכם בהתאם כך שהי תעבוד בצורה הטובה ביותר עם המיקרופונים שלכם, ואז תלחצו Add, וזהו הפריסט נוסף למקלט שלכם ומעכשיו הוא יהיה מוגדר מראש בצורה הטובה ביותר למצלמה שלכם ללא שום צורך מצדכם בהתעסקות מיותרת בהגדרות, חשוב לציין! רוד מאפשרת לכם לשמור עד 5 פריסטים מוגדרים מראש על המקלט, מה שאומר שגם אם אתם עובדים עם 5 סוגי מצלמות ביום אחד לא תצטרכו את התוכנה לשינוי ההגדרה מכיוון שתוכלו לשנות את הפריסטים ששמרתם דרך המקלט עצמו בקלות.

בנוסף היה מאוד נוח לקבל לראשונה מדריך מסודר שאומר לנו איך להגדיר את המצלמה הספציפית שלנו בצורה הטובה ביותר כדי שתעבוד בצורה הטובה ביותר עם המיקרופונים, מוזמנים לראות את המדריך של רוד למצלמת הניקון Z6II מכאן.

הקלטות עם דגלים על ציר הזמן

כאשר אתה מחבר אחד ממשדרי ה- Wireless GO II שלך לתוכנה RØDE Central, אתה תבחין ששינינו את האופן שבו חלק מההקלטות המובנות שלך מוצגות. הקלטות מדוגלות מקלות עליך הרבה יותר לנווט בהקלטות ארוכות יותר ולמצוא את הסמנים שלך על ידי הצגתם בצורה מאורגנת יותר.להקלטות לאורך 30 דקות וכן להקלטות הכוללות סמן יש חץ נפתח לצד כותרת הקובץ. לחיצה על חץ זה מאפשרת לך להציג את הקטעים הבודדים של ההקלטה האחת לגישה מהירה וקלה - כל קטע של 30 דקות יופיע אוטומטית כפרק חדש, וכל הסמנים שהצבת יופיעו גם לניווט ובחירה מהירים.

ייצוא מבחר

כעת תוכל לייצא מבחר מההקלטה שלך, ולא את הקובץ כולו, באמצעות התוכנה RØDE Central (בשולחן עבודה בלבד). כדי לעשות זאת - פשוט לחץ לחיצה ימנית בכל מקום על ציר הזמן של ההקלטה שלך, גרור את נקודות ההתחלה והסיום המופיעות למקום הרצוי לך, התאם את העדפות הקובץ שלך (פורמט, קצב דגימה, עומק סיביות ועוצמת שמע) במידת הצורך, ולאחר מכן לחץ על "Export Selection".

ייבוא קבצים

תכונה נהדרת נוספת של ניהול קבצים שהצגנו היא היכולת לייבא את הקבצים המוקלטים המוכללים שלך אל התוכנה RØDE Central, גם אם המשדר ה- Wireless GO II שלך אינו מחובר למחשב שלך.זה אומר שאתה יכול להעביר במהירות את כל הקבצים מהמשדר שלך למחשב (בדיוק כפי שהיית עושה עם כונן קשיח חיצוני), וניתן לטעון את הקבצים האלה לתוך RØDE Central מאוחר יותר, שם ניתן לקצץ ולייצא אותם כ-WAV או קבצי MP3 כרגיל.

שיפורים אחרים

הוספנו גם שיפורי מערכת שונים ל- Wireless GO II, כולל אופטימיזציה של האופן שבו ה- Wireless GO II מדווח על רמת הסוללה, וכתוצאה מכך קריאה מדויקת הרבה יותר. זה אומר שאתה יכול להיות בטוח שהיחידות שלך טעונות במלואן כשהן בסט, גם אם הן אוחסנו במשך זמן רב.

סרטון השקה של העדכון:

את העדכון החדש ניתן לקבל דרך התוכנה RØDE Central של רוד והוא יופיע אוטומטית ברגע שתחברו את המקלט והמשדרים למחשב שלכם כשהתוכנה פתוחה.

לאחר שעבר חודש מיציאת העדכון ניתן לומר שהוא בטוח לחלוטין ומבדיקה שלנו אף משתמש לא חווה בעיות לאחר העדכון כולל אנחנו.