העדשות האלה היו מבוקשות כבר הרבה זמן, ועכשיו חברת ונוס אופטיקה משיקה לנו את העדשות האלה בהתאמה לכל תושבות המצלמות מירורלס כמעט.

בגלל מירב ההשקות של העדשות ברצף אחד נסקור ממש בקצרה כל עדשה כך שגם לכם יהיה נוח לקרוא את הכתבות.

העדשה החדשה היא לא ממש חדשה היא כבר קיימת הרבה שנים, אבל עכשיו ונוס אופטיקה שחררה גרסה שתתאים לעוד כמה תושבות של מצלמות מירורלס - כך שגם אנחנו נוכל להנות ממנה.

העדשה מגיעה עם חיבור מיקרו USB שאליו תוכלו לחבר מין שלט עם חיבור USB סוג A שאליו תוכלו לחבר סוללה ניידת כדי להפעיל את הלדים של העדשה ולשלוט בעוצמה שלהם.

העדשה מיועדת גם לוידאו וגם לתמונות ועושה עבודה נפלאה בהכל, אבל החברה יותר מיעדת אותה לוידאו, ניתן לומר גם שהאיכות שלה היא באמת בלתי מתפשרת עם כל האורך והמרחק בין החיישן במצלמה עד לאלמנט האחרון של העדשה.

להלן המפרט של העדשה:

עדשת פריים 24mm שמתאימה למצלמות פול פריים.העדשה מורכבת מ- 27 אלמנטים ב- 19 קבוצות.טווח הראיה של העדשה הוא 85 מעלות.מפתח הצמצם המקסימלי הוא 14 והמפתח המינימלי הוא 40.לעדשה יש 7 להבי צמצם.מרחק הפוקוס המינימלי ביותר הוא 47 סנטימטר.עם יחס הגדלה מקסימלי של 1:0.5 .העדשה מגיעה ללא אפשרות להלבשת פילטר.העדשה מגיעה ללא מערכת פוקוס אוטומטית.העדשה תואמת לתושבות הבאות: קנון EF, ניקון F, סוני FE, פנטקס K, ו- ARRI PL, לייקה L, ניקון Z, וקנון RF.משקלה הוא: 474 גרם.

העדשה מגיעה עם פנס שיושב בצד הקדמי שלה - וכך תוכלו לצלם תמונות עם תאורה טובה במקומות שאין לכם דבר יותר נגיש מזה (וזה קורה המון לצלמי מאקרו).

בכנות, ניתן לומר שחברת ונוס אופטיקה התפרסמה בזכות עדשת המאקרו הזאת.

העדשה מגיעה אטומה נגד מים כך שתוכלו להכניס את רובה לתוך כל חור שרק תרצו בלי לפחד שהעדשה תתקלקל לכם.

ניתן לראות תמונות שצולמו עם העדשה וגם מאחורי הקלעים - להלן:

(התמונות צולמו על ידי - ג'י ג'ה ©)

החברה העלתה אין סוף סרטונים שיווקיים שזכו למליוני צפיות, אבל אנחנו נשתף לכם 3 סרטונים של החברה ו- 3 סרטונים של יוטיוברים שסקרו אותה.

סקירה של ערוץ היוטיוב Laowa - Venus Optics:

סקירה של ערוץ היוטיוב Laowa - Venus Optics:

סקירה של ערוץ היוטיוב Laowa - Venus Optics:

סקירה של ערוץ היוטיוב Kai W:

סקירה של ערוץ היוטיוב Eugene Belsky:

סקירה של ערוץ היוטיוב DPReview TV:

מחיר העדשה עומד על 6,600 שקלים לעדשה הסטנדרטית, ו- 1,799 דולר לעדשה הקולנועית, ניתן להזמין מאתר החברה ישירות (מומלץ לקנות יש משלוחים חינם לכל העולם), ניתן לקנות דרך הקישור כאן.