לאחר השקת הגימבלים ועדכון כמעט לכל הגרסאות הקיימות של החברה, הגיע הזמן לגימבל חדש מסדרת ה- Smooth שמתאים במיוחד לסמארטפונים ומצלמות אקסטרים.

הגימבל החדש מגיע עם מירב הטכנולוגיה העדכנית ביותר בעולם כולל של חברת זיאון עצמה, כך שאתם יכולים להיות רגועים שגם במחיר היחסית נמוך שלו תקבלו - מכשיר מקצועי ואיכותי לחלוטין.

מבט על הגימבל:

להלן המפרט הטכני של הגימבל:

מפרטזיאון Smooth 5
תאריך השקה:15/11/2021
יצרן:זיאון
מספר צירים:3
תואם לסמארטפונים בגודל:
תמיכה במשקל של עד:320 גרם
סוללה נשלפת/מובנית:מובנית
חיבור טעינה:USB סוג C
תמיכה בבלוטוס ו- Wi-Fi:יש
דור בלוטוס:5.0
תדר Wi-Fi:2.4 ג'יגה הרץ
מסך מובנה:ללא
קיבולת סוללה:2,600 מיליאמפר
חיי סוללה:
טעינה מהירה:יש, 15 וואט PD
זמן טעינה:2 שעות עם מטען מהיר
משקל:615 גרם
תאורת לד מובנית:אופציונלי בלבד

הגימבל החדש מגיע עם אפשרות להרכבת לד מעל הפלאפון ומתחתיו בהרכבה מגנטית כך שתוכלו להאיר את הנושא המצולם שלכם באמצעות הלדים שמגיעים בערכה ללא שום אביזרי צד שלישי, הלד מגיע עם 5300 עד 5700 קלווין ואיכות של 95 CRI, תוכלו לסובב את התאורה 360 מעלות ללא הגבלה - לכל כיוון שרק תרצו.

הגימבל בערכת הקומבו מגיע עם 4 פילטרים שונים שתוכלו להלביש על הלד של הגימבל - וכך תקבלו צבעי RGB בצורה המהירה ביותר.

הגימבל מגיע עם מערכת בקרה נוחה ונגישה מאוד, במיוחד בזמן שחברת זיאון הציגה לנו "מדריך למשתמש" שנראה שבנוי נכון ומובן מאוד - ניתן למצוא אותו בקישור כאן.

בנוסף, הגימבל מגיע עם הגלגלת שעוד זכורה לנו מהדור הקודם של ה- Smooth כך שהיא עושה פלוס מינוס את אותן פעולות כמו בדגם הקודם, הגלגלת מיועדת לבצע פוקוס וזום בצורה חלקה ונוחה כך שלא תצטרכו לגעת בסמאטפון שלכם כדי לבצע זאת.

הגימבל מגיע עם סוללה מובנית שזהו פיצ'ר שזיאון החליטה להכניס בגימבלים האחרונים שלה, ועד כה נראה שזה עובד נפלא, אבל היה כיף ונוח יותר אם לגימבל היה איזה מין פתח שניתן להוציא דרכו את הסוללה לפחות למקרה שהיא תמות ותצטרכו חדשה.

הגימבל תומך בטעינה מהירה של עד 15 וואט, כך שתוך שעתיים בלבד הגימבל שלכם כבר יהיה טעון מ- 0 ל- 100 אחוז.

הגימבל מגיע עם מנועי פלדה חזקים ומהירים כאחד, כך שתקבלו את מירב הביצועים והאיכות מהגימבל הזה עם תנועות חלקות במיוחד.

כדי להזן את הסמארטפון שלכם תצטרכו להזיז רק ציר אחד - הציר התחתון של הגימבל כך שזה יקל עליכם את כל מה שצלמים מקצועיים עם גימבלים גדולים יותר עושים.

לגימבל יש חיי סוללה של 12 שעות, אבל אם תפעילו את הפנס שמגיע עם הגימבל הסוללה תיגמר לכם תוך ארבע וחצי שעות.

סרטון השקה:

להלן כמה סקירות על הגימבל:

סקירה של ערוץ היוטיוב Andy To:

סקירה של ערוץ היוטיוב Zdenka Darula:

השוואה של ערוץ היוטיוב SMARTPHONE FILMMAKING PRO בין הגימבל החדש לגימבל המקביל של DJI ה- OM 5:

סקירה של ערוץ היוטיוב Sidney Diongzon:

סקירה של ערוץ היוטיוב Mobile Motion:

הגימבל נמכר ב- 2 ערכות שונות שאותן נפרט כאן:ערכה בסיסית (גימבל, ידית אחיזה, כבל USB סוג C) במחיר של 860 שקלים.ערכה קומבו (תיק קשיח, פנס לד, ידית אחיזה, רצועת נשיאה לכף היד, 4 פילטרים שונים לתאורת לד, ומנוי VIP חינם לשנה לאפליקציית "ZY CAMI" במחיר של 1,150 שקלים.ברגע שיהיה עדכון עם המחיר בישראל, נעדכן אתכם כאן.

לסיכום: גימבל איכותי וטוב, בסופו של דבר זאת ההחלטה שלכם אם אתם בכלל צריכים גימבל לסמארטפון שלכם, כך שאם אתם באמת מחפשים גימבל איכותי וטוב שיעשה בשבילכם את כל התנועות החלקות והיפות ביותר לסרטונים שלכם הגעתם לגימבל הנכון, מהסקירות הראשונות שראינו על הגימבל ניתן להבין שיש כמה פיצ'רים שלא אהבו אותם כל כך בגימבל - כשמצד שני יש גם כמה תוספות חדשות שאותן כן אהבו, כך שמושלם לא תקבלו - אבל גימבל שעושה את העבודה הוא כן בסופו של דבר ולכן הוא גם מומלץ על ידינו.