אומנם חברת לייקה היא חברת דגל של עולם הצילום ומותג בפני עצמו, אבל בכל זאת הם מצהירים תמיד על שיתוף פעולה במשך כבר למעלה מכמה עשורים.

דברי פנסוניק "עם הגעתו של עידן בו תמונות וסרטונים משותפים בעולם בזמן אמת, נדרשות למצלמות יכולת ליצור ביטוי מרשים ועוצר נשימה יותר. תמיד התרשמתי מאיכות התמונה הגבוהה ומפילוסופיית יצירת התמונות שלייקה פיתחה במהלך ההיסטוריה הארוכה שלה. אני מאוד שמח ונרגש להמשיך לעבוד עם לייקה כדי לפתח טכנולוגיה שתאפשר לאנשים ברחבי העולם לחלוק את הרגשות שלהם", אקירה טויושימה - מנכ"ל פנסוניק.

דברי לייקה "אנחנו עובדים עם פנסוניק במשך שנים רבות ברוח של שותפות ואמון, ואין עוררין על המומחיות הענפה שלהם. השילוב בין היכולות שלנו ב- "טכנולוגיה L²" הוא אבן דרך נוספת בשותפות ומוכיח שהדרך הטובה ביותר לעמוד באתגרים של היום בשוק המצלמות היא לא לפלח ולהתמקצע, אלא להעמיק את היכולות על מנת ליצור במשותף פתרונות לעתיד”. מתיאס הרש - מנכ"ל לייקה.

להלן סרטון ההצהרה הרשמי:

לייקה ופנסוניק עובדים בשיתוף פעולה יחד מאז שנת 2000 בנוסף לסיגמא שגם היא עשתה לא מעט בשיתוף איתם, בהחלט מעניין לראות את המשך הדרך של החברות האלה - ובהחלט מעניין להבין במה התבטא במציאות שלנו כצלמים עם שיתוף פעולה מעין זה.

לעדכונים נוספים מוזמנים לקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.