זיהוי ציפורים נוסף למיקוד האוטומטי (באנגלית נקרא: Intelligent Detection Detection), טכנולוגיית הלמידה העמוקה של אולימפוס. לאחר שתשדרגו לקושחה האחרונה, המצלמה תוכל להתמקד בעיקר בעין הציפור ועוברת אוטומטית להתמקד בראש הציפור או בגופה אם העין לא מזוהה. באולימפוס מבטיחים כי התכונה תפקוד היטב גם עם ציפורים בסביבתם הטבעית אשר עשויות לכלול שפע של עלווה וחסימות טבעיות אחרות.

התכונה תואמת גם למצב Pro Capture, המבטל את עיכוב התריס וזמן התגובה על ידי הקלטת מסגרות עוקבות לפני לחיצה מלאה על שחרור הצמצם.

הקושחה האחרונה מאפשרת גם ל- E-M1X ול- E-M1Mark III לצלם 4K 30p / 25p / 24p ווידאו קולנוע 4K 24p כ- RAW 12 ביט, במידה שאתם מקליטים עם מקליט חיצוני Atomos Ninja V.

העדכון יהיה גם לאפשר התמקדות ב-מצלמת ערמה כדי לשמש עם החדש הודיע M.Zuiko Digital ED 150-400mm f/4.5 TC1.25x IS עדשת PRO , מביא את המספר הכולל של עדשות תואמות את התכונה הזו עד 11.

לבסוף, אולימפוס עדכנה את אלגוריתם ייצוב התמונה כדי לאפשר "הקלטה טבעית עם טלטול מינימלי, גם בעת פנורמה" ותוסיף תמיכה לחוון מיקוד כדי לאפשר לך לבדוק במהירות את כיוון המיקוד ואת מיקום המיקוד המשוער תוך מיקוד ידני.

שני עדכונים אחרונים אלה מכוונים בעיקר להגברת הכדאיות של המצלמה ליישומי וידאו.

גם ה- E-M1X וגם ה- E-M1 Mark III יוכלו לייצא וידיאו RAW ויקבלו את עדכוני ייצוב ומיקוד המיקוד, אך המיקוד האוטומטי לזיהוי ציפורים הוא בלעדי ל- E-M1X. במקביל, ה- E-M1 Mark II ו- E-M5 Mark III יקבלו גם תמיכה בעדשות ערימת פוקוס עבור 150-400 מ"מ f/4.5 ושיפור ייצוב תמונות וידאו, אך ללא מחוון מיקוד, איתור ציפורים או וידאו RAW.

גרסת קושחה 2.0 עבור OM-D E-M1X וכן גרסאות אחרות של שדרוג הקושחה שהוזכרו עבור שלוש, המצלמות האחרות יהיו זמינות בחינם החל מה- 2 בדצמבר כאן.