המשדר החדש מגיע לאחר ההצלחה הענקים של המשדר XPRO I, וככל הנראה ההתפתחות של הסדרה הזאת רק הופכת את החיים שלנו הצלמים לנוחה יותר ויעילה יותר.

למעט מסך מגע מובנה, המשדר הפעם קיבל את כל התוספות והעדכונים שגודוקס הוסיפה לאחרונה בפלאשים החדשים שלה.

מבט על המשדר:

להלן המפרט הטכני של המשדר:

מפרטגודוקס XProII L
תאריך השקה:18/06/2022
יצרן:גודוקס
גרסאות שונות ליצרני מצלמות:לייקה בלבד
אפשרות שליטה בזום של הפלאשים:
מהירות סנכרון:1/8000 שניות
מצבי שליטה:TTL (אוטומטי), Manual (ידני)
שליטה אלחוטית:יש, 2.4 ג'יגה הרץ
טווח שליטה אלחוטית:0 עד 100 מטר
מזהה ID:01 עד 99
ערוצים:32
קבוצות:16
סוללה:2 סוללות AA
חיבורים:חיבור 2.5mm לסנכרון פלאש, USB סוג C לעדכוני קושחה
תמיכה ב- HSS (סנכרון במהירות גבוהה):יש
עמידות:ללא
משקל:93 גרם
נורת עזר למיקוד:יש, אינפרא אדום

המשדר החדש מגיע עם לא מעט פיצ'רים שלא קיימים באף משדר אחר שמתחרה בו, ולכן זה מה שהופך אותו ליחודי וגם ליקר כמעט פי 2 מהדגם XPRO I.

המשדר מגיע עם מערכת שמאפשרת לחפש את הערוץ הטוב ביותר שפנוי בטווח של ה- 100 מטרים, מה שאומר שאם אתם צלמי אירועים ואתם לא רוצים ליפול בטעות על ערוץ של צלם אחר, אתם נכנסים לאפשרות הזאת בהגדרות ומחפשים איזה ערוץ כן פנוי - מה שיתן לכם בויחות גדולה יותר בעבודה עם פלאשים חיצוניים.

בנוסף, למשדר יש אפשרות להתממשק בצורה מלאה עם הסמארטפון שלכם, באמצעות חיבור בלוטוס, מה שישפר לכם את חווית המשתמש למי שמצלם בסטודיו.

בנוסף תוכלו לעבוד עם עד 3 משדרים במקביל שמחוברים לאותו הפלאש, בלי שום בעיות סנכון ועוד..

עם זאת, המשדר יודע להסתנכרן הפעם גם עם המד תאורה המוכר מדגם: סקוניק L-858 (שכזכור הושק בשיתוף פעולה עם גודוקס), מה שיאפשר לכם למדוד את האור בלייב, ולאחר המדידה הגדרות הצילום שמד האור ימליץ לכם לצלם איתם כבר יופיעו בתוך במשדר, מה שיהפוך את העבודה הזאת למהירה מאי פעם.

באופן חדשני ומיוחד, נראה שהפעם גודוקס לא שכחו להוסיף את התאורת עזר למיקוד - שהיא נורת אינפרא אדום, מה שישפר את נוחות השימוש של צלמי הסטודיו במצבי תאורה קשים כדי להוציא את התמונה הפרפקט ביותר.

סרטון השקה:

המשדר עולה 129 דולר בחו"ל, ברגע שהוא יגיע לישראל נעדכן אתכם כאן במחיר שלו וגם בקבוצת הטלגרם שלנו מכאן

לסיכום: משדר איכותי ומעניין במיוחד, הוא יתאים בעיקר לצלמי האירועים והסטודיו, אבל צריך לזכור שהוא יחסית יקר לעומת הדגם הראשון שבעצמו עובד מצויין, בסופו של דבר בעתיד הלא רחוק אנו צופים השקות קרבות של המשדר החדש בגרסאות תואמות לשאר חברות הצילום.