הפלאש החדש מגיעה לאחר ביקוש לא קטן מהחברה להשיק מוצר נוח שישמש לצילום שיוצרי התוכן אוהבים - הרינג המוכר לנו מהטיקטוק.

אומנם הפלאש הזה עומד לשקול הרבה, אבל ביחס לתמורה שתקבלו ממנו - נראה שלא הרבה עומדים לוותר עליו.

מבט על הפלאש:

להלן המפרט הטכני של הפלאש:

מפרטגודוקס R200
תאריך השקה:24/06/2022
יצרן:גודוקס
גרסאות שונות ליצרני מצלמות:תואם למשדר X1, X2, XPRO, XPRO II
עוצמת הפלאש:200 וואט
שליטה בעוצמה:ידני/אוטומטי
שליטה אלחוטית:ללא
סוללה:ליתיום, VB26 עם 2600 מיליאמפר שמתחברת ל- AD200 פרו
תאורת מודל:יש, לד
עוצמת תאורת מודל:10 וואט
טמפרטורת צבע לתאורת מודל:4300K (קלווין)
חיבור ישיר לחשמל:ללא
עמידות:לא ידוע
משקל:640 גרם
אביזרים בערכה:טבעת פלאש, תושבת למטריה UBB-01, תושבת למצלמה FLB-01, מיני תיק צד CB57

להבנתנו, הפלאש החדש נועד כדי לפעול על ע=ידי יחידת הפלאש AD200 פרו, מה שאומר שתוכלו לכוון את עוצמת רק דרך ה- AD200 פרו וגם הסוללה שתפעיל את הפלאש היא הסוללה שתכניסו ל- AD200 פרו.

לפלאש החדש יש לא מעט יתרונות, מכיוון שיש לו יכולת לשבת בדיוק מסביב לעדשה של המצלמה שלכם, הצל שהתרגלתם אליו מפלאשים כמו V860 או V850 פשוט יעלם, אבל במקומו תופיע הילה עדינה מסביב לאובייקט שאתם מצלמים (הכוונה היא בזמן שיש רקע קרוב מאחורי אותו האובייקט).

ליוצרי התוכן זה יהיה נפלא, מכיוון שכולם אוהבים את איך שהתאורה הרציפה בצורת טבעת מאירה את אזור העיניים, ולכן הפלאש החדש יביא את היכולות האלה גם לצילומי הביוטי והסטודיו שלכם.

מה שכן קצת מוזר שגודוקס לא חשבו שזה סט שקצת קשה לעבוד איתו והוא מגביל מדי, מכיוון שאתם תמיד חייבים שהפלאש AD200 פרו יהיה מחובר ל- R200, מצד שני גודוקס מוכרת את הפלאש עם תיק ל- AD200 פרו, כך שתוכלו ממש להנות ממנו בתור תיק צד נוח לפלאש.

בנוסף, לפלאש ישנם אביזרים אופציונלים שתוכלו לקנות בנפרד ואלו הם: רפלקטור אפור מחזיר אור RFT-25S, ו- 6 סוגי גרידים בגדלים שונים, ג'לים צבעוניים R200-CF, תיק לכל האביזרים CB56.

סרטון השקה:

להלן כמה סקירות על הפלאש:

סקירה של ערוץ היוטיוב Sharpen:

סקירה של ערוץ היוטיוב Tommy Reynolds:

סקירה של ערוץ היוטיוב Hypop:

מחיר הפלאש עומד על 1,099 שקלים בישראל.

לסיכום: פלאש איכותי ומעניין במיוחד, כדי להכיר אותו טוב יותר לתת עליו דעה מקצועית אני ממליץ להמתין לסקירות מקיפות ברשת, אבל עד אז אם אתם כבר משתמשים בטבעת אור עם תאורה רציפה - אז אתם כבר מכירים את הסגנון של התאורה הזאת כנראה שהיא מתאימה בשבילכם, הפלאש יתאים גם לצלמים מקצועיים וגם לצלמים מתחילים כאחד, הפלאש החדש מתאים בעיקר לצילומי פורטרט, סטודיו ועוד..