כזכור המאמר שפרסמנו בתאריך 10/06/2022 דיבר על כך שרד שלחה לניקון תביעת ענק שמדברת על כך שניקון הפרה וגנבה 7 פטנטים רשומים שלהם, מה שיכול להכניס את ניקון לתהליך משפטי ארוך וקשוח שבוא ידונו בנושאים האלה לפרטי פרטים - עד שיתברר מי הצודק.

אז ככל הנראה ניקון קיבלה את המכתב תביעה ולא רק שערכה אותו מחדש והוסיפה כמעט לכל שורה את הטקסט שאומר "ניקון מכחישה כל טענה וטענה של התלונה".

בנוסף לזה, ניקון החזירה מכתב תביעה לחברת רד עצמה בטוענה שהם צריכים לשלם לחברה את הכסף להוצאות המשפט, מכיוון שככל הנראה לרד אין באמת שום זכות על הפטנטים הישנים שלה.

להלן פרטי התשובה של ניקון (14 עמודים):

ככל הנראה 2 הצדדים כאן חזקים, אומנם לניקון יש יותר את הכוח המשפטי כדי לעמוד בטביעות מסוג אלה מכיוון שזאת חברה עשירה יותר, אבל עדיין ברגע שנקבל את התשובה הסופית של בית המשפט אנחנו נדע למשך השנים הבאות מה עומד להתפתח בעולם הצילום, מכיוון שניקון הכניסה לראשונה מצלמה עם הפורמט רואו בהקלטה פנימית וככל הנראה זה מה שיקרה בשאר המצלמות הבאות שיצאו בקרוב הניקון Z6III או הניקון Z7III או הניקון Z8, אומנם זה לא מחייב שנקבל הקלטת רואו ברזולוציה של 8K אבל זה בהחלט יגיע בעתיד הלא רחוק.

בנוגע לתביעה נעדכן אם יהיו התפתחויות נוספות, ובהחלט מעניין לראות האם ניקון תנצח הפעם בתביעה או מנגד חברת רד - מכיוון שאם באמת ניקון תיהיה כאן המנצחת זה יפתח דלת חדשה לא רק לחברת ניקון אלא לכל חברות הצילום כמו: פנסוניק, פוג'יפילם, קנון, סוני ועוד..