כידוע במשך ה- 15 שנים האחרונות האייפון די שלט בתחום הצילום בעולם הסמארטפונים.

מה שגרם ללא מעט שאלות לעלות, מאיפה מדע הצבעים של החברה? ואיך הם תמיד מצליחים להפתיע עם טכנולוגיות חדשות ברמה שצלמים מקצועיים היו רוצים לקבל?

את התשובה קיבלנו בציוץ שטים קוק פרסם בטוויטר בתאריך 13/12/2022 להלן:

בתרגום לעברית: "אנו משתפים פעולה עם סוני כבר למעלה מעשור כדי ליצור את חיישני המצלמה המובילים בעולם לאייפון. תודה לקן ולכולם בצוות שהראה לי את המתקן החדיש בקומאמוטו היום".

מה שמראה על שיתוף פעולה הדוק בין החברות, ועכשיו כשמתחילים לחשוב אחורה בזמן מבינים איך יכול להיות שאפל השיקה כל כך הרבה פיצ'רים בתחום הוידאו של האייפון וכמובן אנחנו מבינים גם איך יכול להיות שמדע הצבעים כל כך טוב כי בואו מדובר בסוני לא באפל..😉

כידוע כבר לא מעט זמן שכ- 70% מכלל הסמארטפונים בעולם מגיעים עם חיישני צילום של סוני, וזה בהחלט מעלה את השאלה איך יכול להיות שישנו הבדל ענק בלא מעט מהמקרים שהאייפון תמיד ניצח את האנדרואיד. וזה כנראה בגלל המעבד שחברת אפל משקיעה בו את מיטב כספה כדי לקבל מוצר ברמה הגבוהה ביותר שיעלה על כל המתחרים, וכמובן במקביל אפל לא שוכחת להשקיע את אותם המשאבים אם לא יותר בפיתוח התוכנה של המצלמה באייפון.

אז איך לדעתכם תחום הסמארטפונים יתפתח בעתיד? והאם בקרוב יושק סמארטפון שישאיר אבק לאייפון? על זאת ועוד תכתבו לנו בקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.