לאחר השקת הקלאפר, דייטי משיקה קופסת סנכרון לשימוש על סט הצילום שלכם, עם מירב הטכנולוגיה ובמחיר נמוך מהרגיל.

עולה ה"קוד זמן" היה עד לאחרונה בשקט מלא, אבל עכשיו כשהגיע הזמן להתקדם בטכנולוגיה במיוחד בזמן שעולם הסמארטפונים כבר די עובר ל- 32 ביט בסאונד, דייטי מרימה את הכפפה ומתחילה להשיק מוצרי צריכה בסיסיים שיסדרו לכם את הכל שהפקות הענק שלכם.

מבט על הקופסת סנכרון:

להלן המפרט הטכני של הקופסת סנכרון:

מפרטדייטי C-1
תאריך השקה:06/07/2022
יצרן:דייטי
עשוי מחומר:לא ידוע
סוג קוד זמן:SMPTE
מסך:
קישוריות אלחוטית:
טווח אלחוטי וויפיי:9 מטר
טווח אלחוטי בלוטוס:76 מטר
תאימות אלחוטית:אנדרואיד, IOS
ערוצי RF אלחוטיים:8
איבוד פריימים:פריים אחד ל- 72 שעות (עם עדכון קושחה 1.7)
תמיכה בפריימים:23.98/24/25/29.97/29.97DF/30/50/60
חיבורי קוד זמן:3.5MM עם נעילה
סוגי יציאות:2.5Volt TC Line Level, Mic Level (+Scratch Mic)
מיקרופון מובנה:יש, כל-כיווני
דיוק קוד זמן:±0.5 ppm
סוללה:ליתיום מובנית, עם 950 מיליאמפר
חיי סוללה:28 שעות
חיבור טעינה:USB סוג C
זמן טעינה:שעתיים
משקל:41 גרם
אביזרים בערכה:תושבת קולד שואו, כבל TRS ל- TRS בעובי 3.5MM עם נעילה, כבל USB סוג A ל- USB סוג C לטעינה, מתאם לעדכוני קושחה, 2 סקוצ'ים לקולד שואו

הקופסת סנכרון החדשה מגיעה עם מבנה מקצועי לחלוטין במחיר נמוך במיוחד, מה שממקם אותה במקום הראשון מבחינת איכות ביחס למחיר וגם בכלל, לפי דייטי הם עבדו קשה כדי לשלב את כל האפשרויות המקצועיות שאתם מכירים במערכות קוד זמן לקופסה אחת בלבד.

לפי דייטי, הקופסת סנכרון מאפשרת שליטה אלחוטית דרך וויפיי עם RF למרחק של 9 מטר, ובחיבור אלחוטי עם בלוטוס היא תאפשר לכם שימוש במרחק של עד 76 מטרים.

בנוסף, לפי דייטי הקופסת סנכרון מאבדת ספירת פריים אחד כל 72 שעות, מה שאומר שהדיוק שעון של הקופסת סנכרון החדשה הינו די מצויין, במיוחד אם בכל תחילת יום צילומים חדש תסנכרנו את כל הקופסת סנכרון ביחד.

דייטי הוסיפו לקופסת סנכרון את הנעילת חיבור 3.5MM, מה שיאפשר לכם לחבר כבל עם הברגה לנעילה וכמובן יבטיח לכם עבודה ללא ניתוקים לכל אורך הצילומים שלכם.

הקופסת סנכרון כוללת מיקרופון מובנה שלפי דייטי הינו חשוב מעין כמוהו בעולם המירורלס, מכיוון שמצלמות מירורלס לרוב לא מגיעות עם חיבור ייעודי למסנכרני קוד זמן אז דייטי מאפשרת שתחברו את הקופסת סנכרון ישירות למצלמה שלכם עם כבל 3.5MM רגיל ואז בהקלטת אודיו סטריאו המצלמה תקלוט בצד שמאל את הקוד זמן (שתצטרכו להמיר בדרך מסוימת - למידע נוסף בסרטון סקירה של Curtis Judd בהמשך הכתבה) ובצד הימני תקבלו סאונד נקי מהמיקרופון של הקופסת סנכרון.

לפי דייטי באופן אלחוטי ניתן לקשר עד 20 מכשירי TC-1 יחד, מה שאומר שהקופסה תתאים לכל הפקה שרק תרצו לעשות.

על כל ההגדרות של הקופסת סנכרון החדשה ניתן לשלוט בצורה אלחוטית דרך האפליקציה Sidus Audio שניתן להוריד מאפסטור ומגוגל פליי.

סרטון השקה:

להלן כמה סקירות על הקופסת סנכרון:

סקירה של ערוץ היוטיוב Curtis Judd:

סקירה של ערוץ היוטיוב Tyler Edwards:

סקירה של ערוץ היוטיוב DeadEndBoredom:

סקירה של ערוץ היוטיוב Scott Balkum:

להלן מחירי הקופסת סנכרון:ערכת TC-1 עם יחידה אחת עולה 889 שקלים בישראל.ערכת TC-1 עם 3 יחידות עולה 549 דולר בחו"ל, ברגע שהיא תגיע לישראל נעדכן כאן את המחיר שלה ובקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.

לסיכום: הקופסת סנכרון החדשה בהחלט מפתיעה ומביאה אחלה איכות בהרבה פחות מחיר משאר השוק כיום, ובמקביל אתם מקבלים תאימות מלאה לעד 20 מכשירים של דייטי שנתמכים באופן מלא בחיבור וסנכרון של כולם יחד, הקופסת סנכרון מתאימה בעיקר לצלמים מקצועיים או הפקות גדולות שבהם דרוש צילום ועריכה ממספר מצלמות/מיקרופונים.