קנגו איזוקה הוא אחד הבכירים העוסקים בתכנון עדשות קנון - במיוחד במחלקת ניהול עסקי ICB של עסק בתקשורת תמונה. איזוקה הסביר כי שני מכשירי קדם זום קומפקטיים כמו 800mm ו -600mm לא היו אפשריים במכשירי DSLR. הכי קרוב שהם יכולים לבוא היה משהו כמו עדשת המראה f/8 של 500mm, אבל גם אז היה קשה להתמקד בגלל הצמצם הסגור של f/8.

"לעדשה זו ערך פתיחת צמצם כהה יותר של F11, אך ניתן לומר שהיא נולדה בגלל ה- EOS R", הוא אומר לחדשות Mynavi. "אשר יכול להשתמש ב- AF במהירות גבוהה ובדיוק גבוה גם בערך פתיחה כזה".

איזוקה אומר גם כי עיצוב עדשות המראה לא היה המועדף עליו כי זה הפך את חבית העדשות לעבות מדי. כאשר ניתנה האפשרות להציע יכולת פוקוס אוטומטי חסרת עכבות גם בצמצמים סגורים יותר בקו המצלמות EOS R, אמר אייזוקה כי הם קפצו על ההזדמנות להפוך את העדשות המסורתיות והיקרות באופן מסורתי לקטנות, קומפקטיות ונגישות יותר.

עם זאת, "במקרה של מצלמת רפלקס עם עדשה אחת, קיימת מגבלה לערך ה- F הפתוח הנדרש עבור AF, כלומר בהירות העדשה, ובהתאם למצלמה, אם היא מעט כהה, AF יהיה לעבוד רק ליד המרכז", הוא אומר. "עם ה- EOS R ללא מראה, הפיקסל הכפול CMOS AF II חזק מאוד במקומות חשוכים, ו- AF עובד גם כאשר ערך F כהה, כך שניתן סוף סוף ליצור עדשת סופר טלה קטנה ובמחיר סביר".

חדשות Mynavi שאלו את איזוקה נקודה ריקה אם גרסת 400mm של עיצוב העדשה הזו מגיעה, וכצפוי איזוקה היה קצת נבון בתגובה ישירה. עם זאת, הוא אכן גילה כי עדשות 600mm ו- 800mm היו יותר הוכחה לתפיסה וכי הכנתן היא "הימור" שהחברה הייתה מוכנה לנסות. עם זאת, מאחר והעדשות התקבלו היטב, השלמת ערכת העדשות הראשית של זום סופר זום לא באה בחשבון.

"זה יהיה נחמד אם זה יושלם, "הוא אומר ומדבר אל סט העדשות הראשוניות מ- 400mm ל- 800mm.

חדשות Mynavi שאלו במיוחד על 400mm f/8, ולא f/11, מכיוון שקיימת האמונה שמכיוון שיש לו פחות זום, יהיה צורך בצמצם פחות סגור כדי לשמור על פרופיל העיצוב הקומפקטי.

באמצעות הראיון המלא, התגובות של איזוקא הן לרוב אופייניות למדי לאנשי עסקים יפניים בתחום המצלמות, אך באופן מפתיע הוא התייחס בצורה גלויה יותר לשאלה הישירה לגבי מוצר עתידי אפשרי. בדרך כלל "אולי" יהיה רחוק ככל שהם יגיעו בספקולציות, אך האמירה שזה ישמח אותו להשלים את הסט היא צעד קדימה. זה רחוק מאישור שהעדשה נמצאת בעבודה, אבל זה בהחלט אינדיקציה טובה שהם לפחות שוקלים זאת.