כעת, באופן רשמי, מחוץ לבטא, התוכנה ממירה מצלמות תואמות של קנון EOS ומצלמות PowerShot למצלמות אינטרנט איכותיות עבור שירותי ועידת וידאו נתמכים והזרמה לשידור חי.

התוכנה של ניקון אמנם הובאה מביתא ב- 4 בנובמבר 2020 ותומכת בכמה מצלמות פופולריות ובשירותי ועידת הווידיאו הפופולריים ביותר, אך היא אינה כוללת את כל המצלמות האחרונות של ניקון ואף אחת משורות הנקודות והצילומים של CoolPix. התוכנה מוגבלת גם בתאימות שלה עם כל שירותי ועידת הווידאו הזמינים.

קנון עשתה מעל ומעבר בהקשר זה, והביאה תמיכה ליותר מצלמות ושירותי ועידה רבים יותר מאשר ניקון בפער ניכר.

התוכנה תומכת ב -43 מצלמות DSLR שונות של קנון, ללא מראה וקומפקטיות מ- EOS-1D X Mark I, II ו- III, דרך מגוון רחב של מצלמות Rebel, EOS M, EOS R, ואפילו שלוש מצלמות ה- PowerShot של החברה.. ניתן לראות את הרשימה כולה כאן, אך מה שברור הוא שאם אתה הבעלים של מצלמה דיגיטלית של קנון שנרכשה בשנים האחרונות, סביר מאוד שהיא תהיה תואמת לתוכנית השירות למצלמות האינטרנט.

תוכנת מצלמת האינטרנט של קנון EOS תומך גם ב -14 שירותי ושיחת וידאו: סיסקו וובקס, פייסבוק מסנג'ר, Streamlabs OBS, דיסקורד, צוותי מיקרוסופט, יוטיוב לייב, פייסבוק לייב, תוכנת שדרן פתוחה, ZOOM, Hangouts, סקייפ, Apple FaceTime, Hangouts Meet ו- Slack..

אין מגבלות לגבי השירותים הזמינים בין MacOS ל- Windows, בניגוד לשירות של ניקון שאינו תומך ב- Microsoft Teams ב- MacOS.

תוכל להוריד את תוכנת הייצור החינמית עבור MacOS או Windows כאן.