שנת 2020 הייתה שנה קשה מאוד לשוק הצילום בגלל נגיף הקורונה, אבל בכל זאת ראינו ירידה של 40% במכירות, שזה הרבה פחות מהמצופה (חשבנו שירד לפחות 50%), אבל אפשר להגיד ששנת 2021 (השנה החדשה) - שוק הצילום יחזור לקדמותו (או לפחות 20% יותר).

על פי נתוני החברה - השנה נמכרו 59.6% מצלמות דיגיטליות שמיועדות לצילום סטילס, לעומת השנה הקודמת שבה נמכרו 68.3% מצלמות דיגיטליות.

אנחנו עדיין יכולים להגיד לכם ששוק הצילום יחזור לימי תפארתו בסוף זמן הקורונה (חשוב להישאר אופטימיים).

התרשים שלהלן מציג את כל נתוני המכירות של שנת 2020 ומתחלק לשלושה צבעים - כתום / אדום זה מציין מצלמות סטילס, והצבע הכחול מציין מצלמות וידאו, והצבע הצהוב מציין מצלמות רשת.

אפשר לראות בתרשים שבתחילת חודש דצמבר האחרון התחילה עלייה מסוימת במכירות של מצלמות סטילס, אך בסוף החודש הירידה הגדולה חזרה, וזה בגלל שחברות הצילום השיקו מצלמות חדשות כבר בנובמבר ונמכרו בחנויות בתחילת דצמבר, אבל בסוף החודש כנראה שכבר לא היו זמינות עוד מצלמות לקניה (ולכן הייתה ירידה גדולה במכירות בסוף החודש).

שוק מצלמות הרשת ניהיה פופולארי לאחרונה בגלל כל הסגרים ושיחות הוידאו, אבל בגלל התחרות בשוק מצלמות הרשת - המחירים של המצלמות האלו ירד, והחברות בקושי מצליחים להכניס רווחים.