סוני A7S III נמכר טוב יותר ביפן מאשר כל מצלמת קנון אחרת, למרות שאתר Phileweb מציין זה אולי לא פשוט להיות בשל הפופולריות של A7S III אבל סביר באותה מידה קנון היא שיש חוסר בשני המצלמות החדשות שלה. ביולי פרסם קנון התנצלות על המחסור במצלמות החדשות שלה, לפיהן הביקוש חורג מאוד מציפיות היצרנים. כעבור שלושה חודשים, בעיות ההיצע עדיין נמשכו מספיק כדי לתת לסוני את היתרון במספרי המכירות.

ה- a7C של סוני תפסה את המקום הרביעי והחמישי ברשימת המכירות (הן גרסאות העדשה בלבד והן ערכות העדשות), והציגה מכירות חזקות למצלמת המסגרת המלאה המסגרת הקומפקטית האחרונה של סוני למרות הדיווחים כי ביצועי ההדמיה לא השתנו מ- a7 III.

בקטגוריית DSLR, הנתונים נותרו ללא שינוי: EOS 90D של קנון תפסה את נקודת המכירות המובילה, כאשר ה- ניקון D5600 , D6 ו- D780 הגיעו למקום השני, השלישי והרביעי. ה- קנון EOS Kiss X10, המכונה SL3 בארצות הברית, הגיע למקום החמישי. זה קצת מסקרן לראות את ה- ניקון D6 מגיע למקום השלישי, אך שום אזכור של קנון 1DX Mark III. ייתכן שמצלמת הספורט המקצועית של ניקון מושכת יותר את הקהל היפני מאשר היצע DSLR המקצועי של קנון.

חברת ריקו תפסה את המקום הראשון בקטגוריית "קומפקטי יוקרה" עם מצלמת ה- GR III, שגם היא ללא שינוי לעומת החודש הקודם. RX100 מארק III של סוני ו- RX100 מארק VII הגיעו למקום השני והשלישי, כאשר ה- PowerShot G9X מארק II של קנון וה- ZV-1 של סוני לקחו את המקום הרביעי והחמישי בקטגוריה זו.

הממצאים הגדולים כאן הם שסוני וקנון ממשיכים להתמודד על נקודות מכירה מובילות ברוב הקטגוריות, כלומר בפלחי חיישנים גדולים יותר. אין להתייאש מאוהדי ניקון, מכיוון ש- Z6 II ו- Z7 II עדיין לא מחושבים בנתוני מכירות מכיוון שהם לא היו זמינים. ה- Z6 II אמור להראות את עצמו החל מחודש הבא כאשר המצלמה תהיה זמינה לרכישה.