צלם חתונות מנוסה פנה אלינו לאחר שנגנב ממנו ציוד יקר מאוד, בדרך לצילום חתונה !!!

הצלם שהיה בדרכו לצלם חתונה לפרנסתו, מצא את עצמו באירוע גניבת ציוד עם נזק עצום.

וחייב להדגיש את זה - כל צלם מתמודד עם אירועי גנבות כאלה ביום יום, בעיקר צלמי אירועים שהגנבים יודעים שאין מישהו שישמור על הציוד שלהם, ולכן הם מרשים לעצמם לגשת לציוד ולקחת אותו באלגנטיות רבה - ללא שום הפרעה.

להלן הסיפור שהצלם שלח לנו בצורה מפורטת:

אהלן גבריאל, קודם כל תודה על הכל! הנה הניסוח שלי + התמונה היחידה של התיק שמצאתי.בתאריך 10/10/2021 יצאנו אני והעוזר שלי, לצלם עוד חתונה.מגיעים לאולם, מורידים את ציוד התאורה, פלאשים, חצובות, משקולות ונוסעים ללוקיישן לצלם את החתן והכלה.מגיעים ללוקיישן לצילומים, "טחנת אבו רבאח", ליד מחלף ירקון.המקום יפה, המון תלמידות בית ספר בטיול, מטיילים, אופנועים הכל נראה רגיל, שום דבר לא חשוד.זוג דתי, חתן וכלה מצטלמים בנפרד אחד אחרי השני. תוך כדי צילומים אנחנו הולכים לאוטו להביא חפצים כמו סוללות, מים וכדומה. בשלב מסויים ככל הנראה שכחתי לנעול את האוטו..הצילומים הסתיימו, ברוך ה' היו מעולים ויצא מדהים. אני פותח את תא המטען כדי להחזיר את הציוד לתיק הצילום ו.. אין תיק. מסתכל ימינה שמאלה, אין תיק. התאורן פותח את הדלת-ציוד הצילום האישי שלו גם נעלם+הארנק, מלחיץ.מנסים לשחזר אולי הורדנו איפשהו-כלום. זה בוודאות היה ברכב.וככה מצאנו את עצמינו רגע לפני חתונה עם ציוד משמעותי שנגנב, כולל עדשות, כרטיסי זיכרון והמון ציוד נלווה. תוך כדי ביטול של כרטיסי האשראי, עושים טלפון למשטרה: "ניידת בדרך, תגיע עוד 40 דק', מקסימום יחפשו מצלמות (אין שם..) ואפשר להגיש תלונה"."תודה רבה אבל יש לי חתונה לצלם היום, יכול לחכות גג רבע שעה". אנשים בסביבה לא ראו את הגניבה ולא דמויות חשודות, בקיצור לא הייתה ברירה אלא להשלים עם המצב הקיים ולראות איך אני עובר את החתונה בשלום.אז את החתונה עברתי בשלום בעזרת השלמות ציוד של צלם הוידאו שבמקרה הציוד שלו תואם לציוד שלי. גם את החתונה למחרת עברתי בצורה טובה בעזרת ציוד של חברים יקרים - שעזרו.ב"ה שאני מקפיד לא ללכת לישון בסיום אירוע עד שכל הכרטיסים מגובים, לפחות שום חומר לא אבד. למזלי שני המצלמות ושלוש עדשות היו עליי.אם הכל היה נגנב מצבי היה הרבה יותר גרוע.בסך הכל מדובר בנזק מאוד גדול, וכאן אתם אולי יכולים לעזור: לכל עדשה ומצלמה יש מספר אישי קטן בתחתית שלי, זה נקרא מספר סריאלי. אם במקרה תתקלו במוצרים הגנובים, או מכירה של ציוד דומה במחיר חשוד, אשמח מאוד לעדכון.פרטים ליצירת קשר:אני: יעקב אפללו: 052-334-1519, מייל: yakovaflalo@gmail.com.אריאל תנעמי (התאורן): 054-970-2924.ציוד שנגנב ממני:*עדשה Canon ef 24-70 2.8 ii. מספר סריאלי: 9740003801 (לעדשה מוברג מתאם קנון מקורי ל-rf עם טבעת שליטה).*עדשת Canon 85 f2 rf יחסית חדשה, מספר סריאלי: 9501001007.*תיק Lowepro 450 טרולי די משומש, עם מנשאים לגב קצת קרועים.*מלא כרטיסי זיכרון, בעיקר sd, בתוך נרתיק כרטיסי זיכרון.*פלאש Godox v350c עם סקוטש קטן עליו בחלק העליון.*המון מוצרי צילום קטנים כמו סוללות למצלמות קנון, פנסים קטנים, וכו'.*כמעט על כל הציוד שלי כולל כרטיסי הזיכרון היו מדביקות עם שם ופלאפון שלי, סביר להניח שאם יורידו אותם יישאר מלבן סימן שהייתה מדביקה.ציוד שנגנב מהתאורן שלי:*מצלמת Canon 7D, מספר סריאלי: 0370306420.*עדשה Sigma 17-50 2.8 for Canon, ארבע ספרות אחרונות של המספר הסריאלי: 3840.*משדר Godox x2.*ארנק עם פרטים של אריאל תנעמי.

הצלם נכנס לצרה ואנחנו כאן לעזור לו, אז אמרנו לעצמינו למה לא, אם יש לנו כח חזק ברשת בעיקר אצל צלמים בארץ - נפנה אליהם ונקווה שיעזרו.

הצלם גם כתב לנו "אין לי צורך בתרומות, ב"ה אני מסתדר. אבל אם בכל זאת תרצו לתמוך, תוכלו פשוט לעקוב אחרי הצילומים שלי באינסטגרם, זה המון, ואני מבטיח שתהנו: yakovaflalo_photos".

אז דבר ראשון מאוד נפעמנו מהתפניות בסיפור שלא עלינו יכולות לקרוא לכל צלם, ולכן מאוד נשמח אם תוכלו לעזור לצלם שציוד משמעותי מאוד נגנב לו, הפרטים למעלה מאומתים ובדוקים תוכלו לפנות אליו בלחיצה על הפרטים ליצירת קשר לפי בחירתכם.

אנחנו מאוד מקווים שהסיפור הזה יסגר לטובה בצורה שכל הציוד שנגנב יחזור לבעלים ושלא יהיו עוד גניבות בעולם הצילום בפרט (גנב אחד יכול לפרק חיים של בן אדם ברגע אחד - בלי שידע אפילו).

לכל שאלה או בעיה תוכלו לכתוב כאן למטה בתגובות את כל מה שעל ליבכם, יותר ממוזמנים.

אם יש לכם רעיון או פיתרון שאתם משתמשים בו כדי לישמור על הציוד שלכם בזמן צילום אירועים או אפילו כל סוג צילום אחר נשמח שתעדכנו אותנו ונפרסם זאת לכל הצלמים בארץ - ויחסכו לפחות כמה מאות גניבות בשנה מעולם הצילום.

הסמלים בכתבה נלקחו מאתר: freepik.com.