התכונה עובדת על ידי שילוב של חיישן 102 מגה פיקסל, מעבד X4 ומערכת ייצוב התמונה בגוף כדי להזיז את חיישן התמונה במרווחים של 0.5 פיקסלים ולהקליט מידע על פיקסלים RGB ברזולוציה גבוהה במהלך צילום של 16 תמונות.

לאחר מכן ניתן להזין את התמונות לתוכנה חדשה כדי לייצר קובץ DNG יחיד של 400 מגה פיקסל.

התוכנה החדשה של פוג'יפילם נקראת Pixel Shift Combiner ולא רק משמשת כחתיכת הפאזל הדרושה ליצירת התמונות הגדולות, אלא היא יכולה לשמש גם כדי להקל על יכולת הצילום בעת שימוש ב- Pixel Shift Multi-Shot. באמצעות תכונה חדשה זו, פוג'יפילם אומר כי ניתן ליצור תמונות אשר "משחזרות נאמנה כמעט כל פרט" ו"משיגות איכות תמונה אופטימלית עם רזולוציה של 400 מגה פיקסל".

פוג'יפילם אומר כי תכונה זו שימושית במיוחד לעבודות שימור ארכיוניות או תרבותיות, כאשר צלמים חייבים לתעד את הפרטים המורכבים של חפצים היסטוריים או יצירות אמנות. הטכנולוגיה יושמה ב- GFX100 IR, שמוסיף את אלמנט האינפרא אדום לכדי צילום ארכיוני ופלילי.

לטכנולוגיה זו השלכות גם על עבודות צילום מוצרים. בדוגמה, ראה להלן בתמונה זו שסופק על ידי פוג'יפילם, שצולם על ידי חברת קניגסג על ידי הצלם דן קאנג:

ללא שימוש ב- Pixel Shift Multi-Shot, תוצאות של 100% יספקו את רמת הפירוט הזו:

אבל המגה פיקסל הנוסף של Pixel Shift מאפשר רזולוציה רבה יותר. זהו תוצאות של 100% מקובץ 400 מגה פיקסל:

כצפוי, הגדלת מספר הפיקסלים מפלחת באופן דרמטי את גודל הקובץ. JPEG של הקובץ המקורי של 100 מגה פיקסל הוא 51.5 מגה נכבד. גרסת ה -400 מגה-פיקסל היא עצומה של 204.9 מגה, ולקח זמן רב יותר לעבוד איתה ב- אדובי פוטושופ.

בנוסף לתכונת Pixel Shift Multi-Shot, פוג'יפילם ביצעו כמה שינויים נוספים ב- GFX100 בגרסת הקושחה 3.00 ראשית, דירוגים לתמונות שהוקלטו במצב [Jpeg + RAW] מוחלים כעת על קבצי Jpeg וגם על RAW. החברה גם פתרה תופעה שבה בתרחישי צילום מרובים של פלאש שבהם EF-X500 משמש כמפקד, הבזקים בחלק מהקבוצות לפעמים לא הוציאו אור כהלכה. החברה מבטיחה גם כי שופרה הדיוק של פונקציית ה- AF AF בעין הקדמית. פוג'יפילם גם מפרטים כי הם התייחסו ל"באגים קלים אחרים".

הקושחה החדשה זמינה כעת וניתן להוריד אותה כאן.