אחרי כל כך הרבה זמן הגיע הרגע המיוחל שבו ניקון תשדרג את מערכת הפוקוס שלה, ובציפיה גדולה מאוד אנחנו מקווים שהפעם נראה שדרוג משמעותי בפוקוס של מצלמות המירורלס שלה.

להלן גרסאות העדכונים שיגיעו לכלל המצלמות:

עדכון קושחה גרסה 1.20 עבור Z7II ו- Z6II.עדכון קושחה גרסה 3.30 עבור Z7 ו- Z6.עדכון קושחה גרסה 1.10 עבור ה- Z5.ועדכון קושחה גרסה 2.10 ל- Z50.

ניקון אומרת שהעדכון "יציע ביצועי AF מוגברים, כולל מיקוד מהיר יותר בעת צילום עם AF במצבי תאורה נמוכה. יתר על כן, שמישות AF בעת שימוש חיצוני".והיא ממשיכה, "גם המהפך יגדל, באמצעות שיפורים בביצועי הזיהוי בסצינות בהן היה קשה לזהות פנים ועיניים, כמו גם שיפורים בראות הנבדק במהלך צילום תצוגה חיה. בנוסף, שופרו מסגרות המעקב המשמשות לזיהוי פנים ועיניים, כמו גם AF למעקב אחר נושאים, מה שמאפשר צילום חלק ויציב יותר".

גם תיהיה מעכשיו אפשרות למזכירה אלקטרונית במצלמה שלכם, שתזכיר לכם דברים שאתם צריכים ואמרתם לה לעשות, עד כה הטכנולוגיה הזאת עבדה רק עם ה- D6 ומעכשיו היא תיהיה גם ב- Z6II.

לדעתנו, אם באמת השיפורים האלה יגיעו למצלמות מירורלס של ניקון, יש מצב גדול מאוד שמצלמות ה- DSLR כבר לא יהוו חלק מחיינו בשום צורה, כי הדרך שבה הפוקוס אמור לעבוד במירורלס היא שונה לחלוטין, כך שמצלמות ה- DSLR כרגע משמשות הרבה צלמים מסוגים שונים - לצילומים במצבים שהמירורלס כשלים בהם.