מאז השקת המיקרופונים הראשונים בסדרה (בתאריך: 15/06/2021) הם צברו רק עוד יותר תאוצה ומאז לא מעט חברות הצטרפו למירוץ להשקת המיקרופון הטוב ביותר במחיר הזול ביותר.

וכאן גודוקס ממש יודעת להשתלב טוב, במיוחד בכל הקשור לסאונד שכידוע גודוקס כבר פתחה סדרה ארוכה של מוצרי סאונד להפקות קטנות עד להפקות הענקיות ביותר.

מבט על המיקרופונים מדגם MoveLink II M1:

מבט על המיקרופונים מדגם MoveLink II M2:

מבט על המיקרופונים מדגם MoveLink II M1 ו- M2 מהגרסה הלבנה:

להלן המפרט הטכני של המקלט:

מפרטמקלט MoveLink II
תאריך השקה:16/12/2022
יצרן:גודוקס
סוג מקלט:אלחוטי, למצלמה
תושבת:קולד שואו
מספר ערוצי אודיו:2
טווח קליטה:-5 עד 10 dB
תגובת תדר:50 הרץ עד 20 קילו הרץ
חיבורים:USB סוג C לטעינה, TRS כניסה, TRRS אוזניות
סוללה:ליתיום, 300 מיליאמפר
חיי סוללה:8 שעות
מסך:TFT
משקל:27 גרם
מיקרופון:מובנה, מונו/סטריאו
מקסימום SPL:110 dB
רגישות:-32 dB
SNR:70 dB

להלן המפרט הטכני של המשדר:

מפרטמשדר MoveLink II
תאריך השקה:16/12/2022
יצרן:גודוקס
סוג משדר:אלחוטי
תושבת:קולד שואו
השתקה:מתג להשתקה
עוצמת הקלטה אוטומטית:ללא
תגובת תדר:50 הרץ עד 20 קילו הרץ
שיטת סנכרון:2.4 ג'יגה הרץ QPSK
סוללה:ליתיום, 300 מיליאמפר
חיי סוללה:10 שעות
מסך:TFT
משקל:27 גרם
מיקרופון:מובנה, מונו/סטריאו
מקסימום SPL:110 dB
רגישות:-32 dB
SNR:70 dB

השדרוגים העיקריים במשדרים והמקלטים החדשים זה עצם העובדה שהחדשים יגיעו מעכשיו עם זמן סוללה ארוך יותר ובמקביל גם יאפשרו טווח קליטה של פי 2 מ- 50 מטר בלבד בגרסה הראשונה (MoveLink) ל- 100 מטר בגרסה החדשה ה- MoveLink II.

מה שהכי היה מעניין אותנו לדעת הוא המפרט שחשוב בעניין של טכנולוגיה עדכנית, ומה ששמנו לב שחסר אולי הוא החשוב ביותר - עצם העובדה שגודוקס לא אומרת לנו מה איכות ההקלטה של המיקרופון, בזמן שיש את רוד ו- DJI שהשיקו מיקרופונים עם איכות הקלטה של 24 ו- 32 ביט זה בהחלט חבל.

כמיטב המסורת המיקרופונים מגיעים ערכת הטענה נוחה, מה שיאפשר לכם להתנייד איתם לכל מקום שתרצו וגם יקל עליכם ברגע שתצטרכו להטעין אותם.

המיקרופונים החדשים מתאימים לסמארפונים או טאבלטים או מחשבים וכמובן מצלמות, מה שכן תוכלו לקנות את הגרסה המותאמת לסמארטפונים שמגיעים עם חיבור USB סוג C בלבד או חיבור Lightning של אפל, מה שיאפשר לכם להקליט הכל ישירות לתוך הסמארטפון הקלות.

סרטון השקה:

ברגע שיצאו סקירות על המיקרופונים החדשים נעדכן אותם כאן ובקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.

להלן מחירי המיקרופונים:ערכת ה- MoveLink II M1 עם משדר ומקלט אחד (לבן/שחור) במחיר של 139 דולר בחו"ל.ערכת ה- MoveLink II M2 עם 2 משדרים ומקלט אחד (לבן/שחור) במחיר של 199 דולר בחו"ל.

לסיכום: מיקרופונים במחיר הוגן, שכנראה מגיעים עם ביצועים דומים לקודמם אבל העיקר זהו השדרוג של הסוללה ומרחק הקליטה, בסופו של המערכת מקליטים הזו מתאימה בעיקר לוולוגרים ויוטיוברים וכמובן לעיתונאים שפשוט מחפשים לצלם חומר במהירות ובאיכות סבירה במחיר נמוך במיוחד.