השיתוף פעולה החדש יכלול את תאימות הפלאשים החדשים של "פרופוטו" "וניסין" למצלמות ניקון בצורה מדוייקת יותר של שיתוף פעולה.

המותג "ניסין יפן", כבר קיים מעל 60 שנה ועוסק בעיקר בתחום הפלאשים למצלמות הסטילס, החברה הוקמה ב- 1959 ועד היום לא מוותרת על כל הפיתוחים החדישים ביותר של עולם הצילום - וכל פעם החברה משיקה פלאשים תואמים למצלמות החדשות עם עדכונים חדשים ומעניינים.

המותג "פרופוטו א.ב" מוכר בעיקר לצלמים המקצועיים גם בגלל המחירים האסטרונומים של מוצרי החברה, וגם בגלל האיכות של המוצרים שמתאימה בעיקר לצלמים שעובדים עם כל תכונות המוצר ורוצים עבודה חלקה ללא תקלות.

אנחנו חייבים לומר, עד כה הפלאשים של ניקון לא הדהימו אותנו כלל, במיוחד בגלל שניקון בחרה להשאר עם פלאשים שעובדים על סוללות אצבע בלבד בזמן ששאר החברות התקדמו כבר לסוללות לתיום שחזקות הרבה יותר וגם נוחות לעבודה חלקה ומהירה.

עוד דבר שניקון לא עשו בפלאשים הקודמים שלה, לא ניתן היה לשלוט על הפלאש מרחוק באמצעות משדר או כל דבר אחר שיוכל להעביר לפלאש מידע מתי להבזיק, וכיום בגלל שזה בסיס לכל נושא הצילום - רוב צלמי הסטילס נוטים לקנות פלאשים או של גודוקס, או פרופוטו, או כל חברה סינית אחרת שכן מאפשרת את מה שניקון לא וגם במחירים זולים בהרבה מהפלאשים של ניקון.

יהיה מאוד מעניין לראות כבר את המוצר הראשון שיושק בשיתוף פעולה של שלושת המותגים הגדולים האלה מעולם הצילום, ועוד יותר מעניין לדעת - האם "פרופוטו" תשיק פלאשים זולים יותר שמתאימים בעיקר לצלמים החובבים והמתחילים שאין להם כל כך הרבה כסף להשקיע על ציוד תאורה איכותי.

רוצים להתעדכן ראשונים?! מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות או להצטרף לקבוצת הטלגרם שלנו בקישור למטה.