הפלאש החדש הוא סך הכל גרסה מעודכנת, אבל בגלל השינויים של השנתיים האחרונות עם מצלמות מירורלס חדשות ומעודכנות, גודוקס מביאה פלאש חדש במחיר תקציבי - וביצועים גבוהים.

מבט על הפלאש:

להלן המפרט הטכני של הפלאש:

מפרטגודוקס V850III
תאריך השקה:21/12/2021
יצרן:גודוקס
התאמה למצלמות:כולם
עוצמת הפלאש:76 וואט
טווח כיסוי:
ראש זום אוטומטי:
זווית הטייה:
זווית סיבוב:
משך הבזקה:1/300 עד 1/20000 שניות
מחזורי טעינה כל:1.5 שניות בעוצמה מלאה
שליטה בעוצמה:ידני
שליטה אלחוטית:יש, 2.4G
מרחק שליטה אלחוטית:עד 100 מטר
ערוצים:32
קבוצות:5
סוללה:ליתיום, VB26 עם 2,600 מיליאמפר
כמות הבזקים בעוצמה מלאה:450
תאורת מודל:ללא
חיבור לסינכרון הפלאש:יש, בגודל 2.5mm
חיבור ישיר לחשמל:ללא
חיבור לעדכוני קושחה:יש, USB סוג C
תמיכה ב- HSS:יש
עמידות:ללא
משקל:500 גרם
אביזרים בערכה:פלאש, סוללת ליתיום, מטען, נרתיק, ומעמד שולחני

לפלאש החדש יש חיסרון אחד גדול ששמנו לב אליו, נעילת התושבת המעודכנת של גודוקס נעלמה ובמקומה נכנסת לפעולה התושבת הישנה (שהרבה מתלוננים עליה שהיא מתכלה מהר).

הפלאש מגיע עם עוצמה של 76 וואט, ותומך בסינכרון מהיר (HSS), וזה די והותר לפלאש של מתחילים או לחובבים (וגם צלמים מקצועיים שמעוניינים במשקל נמוך ביחס לפלאשים האחרים ובמקביל עם מחיר נמוך עוד יותר).

לפלאש אין את פונקצית ה- TTL, למרות שרוב רובינו הצלמים המקצועיים לא ממש מסתמכים על הפונקציה הזאת, עדיין היה נחמד אם היא כן הייתה קיימת כאן.

הפלאש מגיע עם הסוללת ליתיום המוצלחת של גודוקס VB26, שעליה אין יותר מדי מה לומר, נטענת מהר, אמינה, חזקה (כן כן שורדת נפילות), ונוחה לשליפה מהפלאש.

סרטון השקה:

ברגע שיצאו סרטוני סקירה על הפלאש החדש - נפרסם לכם אותם כאן.

מחיר הפלאש עומד על 549 שקלים בישראל, וניתן להזמין את הפלאש ישירות מעלי אקספרס במחיר של 360 שקלים דרך כאן, יש לציין הקניה היא ישירות מהחנות הרשמית של גודוקס בעלי אקספרס.

לסיכום: פלאש איכותי וטוב, עם פונקציות שמתאימות כמעט לכל סוגי הצלמים, והוא בהחלט לא נופל מאף דגם של כל פלאש אחר למעט העובדה שהתושבת שלו פשוט לא שודרגה לגרסה החדשה.