המתאם החדש מגיע כמחליף לדגם הקודם שלא מעט יאמרו עליו שהוא היה כישלון עם תאימות חלקית בעדשות וכמובן תאימות חלקית למצלמות.

מבט על המתאם:

הדגם הקודם (ETZ11), הגיע כבר מהקופסה עם לא מעט בעיות והיה צריך עדכונים דחופים (עד כה יצאו בשבילו 5 עדכונים והוא איתנו פחות משנה.

הדגם החדש (ETZ21) מגיע לפי מגאדאפ עם מערכת יציבה יותר ותואמת לכל חברות העדשות הבאים: סוני, סיגמא, טמרון, זייס, פויכטלנדר, סאמיאנג.

העדשות שלא נתמכות כרגע על ידי המתאם הם של החברות - וילטרוקס, ויונגנו.

המתאם ניתן להלבשה גם על מצלמות הפול פריים של ניקון וגם על מצלמות הקרופ שלהם, מה שאומר שכל הדגמים שיצאו עד כה למירורלס של ניקון תואמים לעבודה עם המתאם, ואלו הדגמים: ניקון ZFC, ניקון Z50, ניקון Z5, ניקון Z6, ניקון Z6II, ניקון Z7, ניקון Z7II, ניקון Z9.

לפי מגאדאפ, המתאם מתאים גם לצילום וידאו עם פוקוס רציף וחלק, ובנוסף המתאם תומך בעדשות עם מייצב אופטי מובנה (VR) לקבלת ייצוב תמונה מקסימלי.

להלן סרטון ההשקה של המתאם (כולל דוגמאות):

להלן כמה סקירות על המתאם:

סקירה של ערוץ היוטיוב Photo-Me-Ike:

סקירה של ערוץ היוטיוב Omar Gonzalez Photography:

סקירה של ערוץ היוטיוב Matt Irwin Photography:

חברת מגאדאפ נותנת על המתאם אחריות שנתיים ואומרת שרק מי שקונה דרך האתר שלה מקבל את האחריות הזאת, מחיר המתאם עומד על 249 דולר וניתן להזמין אותו מכאן.

לסיכום: מתאם אולי היחיד במינו כך שאין כל כך הרבה מה להתלבט על האם הוא טוב או לא, המתאם הזה יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים במקום להחליף את העדשות שלכם לעדשות תאומות לניקון פשוט תשימו מתאם עם עדשות סוני ותמשיכו לצלם.