אחרי ההשקה הממש לא צפויה של פוג'יפילם של מצלמת ה- X-H2S, הם החליטו לחלק 10 מצלמות ליוצרים מתחילים שרוצים לזכות במצלמה הזאת כדי להתקדם בעולם הצילום.

כדי להכנס לתחרות אלו הדברים שאתם צריכים לעשות:

1. ליצור סרטון לאינטסגרם או ליוטיוב באורך של 10 שניות בלבד.2. ובוא תוכלו לספר או לנסות לשכנע את השופטים של ההגרלה למה דווקא לכם מגיע לזכות במצלמה.3. לאחר מכן תפרסמו את הסרטון עם כותרת שכוללת את האשטאג #10xFUJIFILMxCINED.4. לאחר שפרסמתם את הסרטון תצטרכו לגשת לקישור הבא אם אתם מפרסמים את הסרטון באינסטגרם, ואם אתם מפרסמים את הסרטון ביוטיוב אז תכנסו לקישור הבא, ותמלאו שם את הפרטים שלכם ושל הסרטון שלכם (שימו לב שאתם ממלאים הכל בצורה מדוייקת).5. אתם צריכים לתייג 5 חברים על הסרטון שלכם בתגובות (יוטיוב/אינטסגרם).6. תעקבו אחרי @fujifilmx_us ואחרי @cinednews.7. הירשמו לניוזלטר של CineD מכאן.*שימו לב שתאריך ההגשה האחרון עומד על 30/06/2022.

ברכות, הסרטון שלכם הוגש ועכשיו נותר לכם רק להמתין עד לתחילת חודש יולי הקרוב ולראות אם זכיתם (אם זה באמת מה שקרה - יצרו איתכם קשר דרך הפרטים שתשאירו).

להלן סרטון ההשקה של התחרות:

מקווים מאוד שנהנתם מהכתבה, אם ברצונכם לעקוב אחרינו ולהמשיך לקבל עדכונים מעין אלה ואפילו יותר - מוזמנים לקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.