קנון EOS R5 ו- R6

גרסת הקושחה - 1.2.0 ל- EOS R5 ו- R6 משדרגת שש תכונות של המצלמות. ראשית, בעת שימוש במצבי צילום רציפים במהירות גבוהה או במהירות נמוכה, במצב כונן עם תצוגה מהירה כבויה, שופרה נראות הנושא בתוך המסגרת בעת צילום אובייקטים נעים. כדי להשיג זאת, במהלך צילום רציף יוכנסו מסגרות שחורות בין מסגרות בעינית ובתצוגה חיה. המטרה כאן הייתה לשפר את הנראות של הנושאים הנעים בתצוגה חיה ובעינית.

הקושחה מוסיפה הגדרה אוטומטית לתפריט הבהירות של העינית שתאיר ויעומעם על בסיס תנאי האור הסביבתיים. זה גם מאפשר סנכרון צילום שני במהלך שידור רדיו בצילום פלאש אלחוטי כאשר מבזק Speedlite EL-1 מחובר למצלמה.

העדכון מאפשר גם לבחור בפלט פלאש ידני (לא כולל סנכרון מהיר ושידור אופטי) ולהגדירו עד 1/8192 (מהירות תריס) ממסך תפריט המצלמה כאשר מחובר למצלמה פלאש Speedlite EL-1.

זה משפר את התאימות של תמונות HEIF שצולמו במצלמה עם תקני MIAF (Multi-Image Application Format).

לבסוף, העדכון מוסיף תמיכה ב- AF ושחרור במהלך פעולות זום עבור עדשות RF ו- EF מסוימות.

אתה יכול להוריד את עדכון הקושחה EOS R5 1.2.0 כאן, ואת עדכון הקושחה EOS R6 1.2.0 כאן.

קנון EOS R ו- RP ו- RA

כל שלוש המצלמות רואות עדכון זעיר שמוסיף איזון צבעים משופר בשימוש בעדשת RF 50mm f/1.8 STM החדשה, ומוסיף תמיכה ב- RF 70-200mm f/2.8 L IS USM ו- RF 100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM עדשות. התמיכה בעדשות אלה הייתה קיימת באיטרציה קודמת של קושחה, אך היא כלולה גם בגרסה האחרונה הזו אם לא עדכנתם בעבר את המצלמה.

אתה יכול להוריד את הקושחה העדכנית ביותר עבור EOS R כאן, ועבור - RP, כאן ו- Ra כאן.

קנון EOS 1D X Mark III

גרסת הקושחה 1.3.0 מוסיפה ארבע תכונות ושיפורים לספינת הדגל DSLR של קנון. ראשית, הוא מאפשר סנכרון צילום שני במהלך שידור רדיו בצילום פלאש אלחוטי כאשר פלאש Speedlite EL-1 מחובר למצלמה.

זה גם מאפשר לבחור בפלט פלאש ידני (לא כולל סנכרון מהיר וצילום פלאש אלחוטי להעברה אופטית) ולהגדיר אותו עד 1/8192 ממסך תפריט המצלמה כאשר פלאש Speedlite EL-1 מחובר למצלמה.

הקושחה משפרת את התאימות של תמונות HEIF שצולמו במצלמה עם תקני MIAF (Multi-Image Application Format).

לבסוף, זה מתקן תופעה שעלולה לגרום להתרחשות של פסק זמן בתנאים מסוימים במהלך העברת FTP.

תוכל להוריד גרסת קושחה 1.3.0 עבור 1D X Mark III כאן.