ככל הנראה DJI מחפשת להרחיב את קהל לקוחותיה, מה שאומר שמהיום בעלי עדשות מתושבת L יהנו ממוצרי צילום איכותיים של DJI ללא צורך בקנית עדשות חדשות.

ההכרזה הזאת מגיעה במקביל להכרזה של DJI על השקת תושבת חדשה למערכת הרונין 4D מדגם Zenmuse X9 תושבת L.

אומנם מחיר לתושבת החדשה לא נחשף, אבל על סמך התושבות האחרות הקיימות כרגע לייקה M וסוני E שנמכרות כרגע במחיר של 300 דולר ליחידה, אז כנראה שגם התושבת החדשה תעלה באותו המחיר.

בנוסף, צריך לזכור ש- DJI הולכת על חבל דק במיוחד בשנים האחרונות ונראה שהיא תשיק סדרת מצלמות חדשה בקרוב, אבל אלו רק שמועות לכן כדאי להמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות.

לשם הסדר הטוב, החברות שנמצאות כיום בתוך הברית הזאת הם: פנסוניק, לייקה, סיגמא, DJI.

כצפוי עם הזמן כל חברה שהיא כיום צד שלישי תהפוך להיות חברה בשנים הקרובות במערכת הזאת של התושבת L, מכיוון שבסופו של דבר זה מוסיף קהל לקוחות לא קטן, ועם הזמן הוא רק הולך וגדל.

מאז ההשקה של התושבת ב- 2018 ועד היום, היא צברה לא מעט הצלחות בתחום הייצור של עדשות קלות וקומפקטיות עם מבנה איכותי במיוחד, ולכן העתיד נראה מזהיר מתמיד.

במקביל, DJI אומרת שהחל מחודש אוגוסט הקרוב הרונין 4D יקבל עדכון קושחה חדש שיאפשר לו לצלם באיכות 6K ו- 8K בפורמט אפל פרורס 4:4:4:4, ופורמט 4444 XQ, מה שיוסיף למערכת הכל כך חדשנית הזאת ויהפוך אותה למצלמת קולנוע לכל דבר ועניין.