8 שנים אחרי ההשקה של המיקרופון מהדגם NT-USB (הושק בתאריך: 24/07/2014), חברת רוד משיקה מיקרופון חדש ועדכני עם כל הפיצ'רים שרק הייתם רוצים לקבל איתו.

אחד הדברים החשובים בעיקר במיקרופון החדש זה שלעומת הדור הקודם של המיקרופון שאפשר הקלטת סאונד באיכות של עד 16 ביט - עכשיו עם המיקרופון החדש יהיה ניתן להקליט באיכות הרבה יותר טובה של 24 ביט.

מבט על המיקרופון:

להלן המפרט הטכני של המיקרופון:

מפרטרוד NT-USB+
תאריך השקה:16/11/2022
יצרן:רוד
עשויה מחומר:לא ידוע
כיווניות:קרדיואיד
טווח תדרים:
טווח דינמי @10% THD:
כניסה SPL @10% THD:118.0dB (לפי IEC 60268)
חיבורי יציאות:3.5MM לאוזניות, חיבור USB סוג C
דרישות חשמל:5V/500mA
עומק סאונד:24 ביט
קצב דגימה:48 קילו הרץ
דרישות מינימום למערכת ההפעלה:MacOS 10.14, ווינדוס 10, iOS 14, אנדוראיד 11
משקל:540 גרם ללא אביזרים (730 גרם עם כל האביזרים)
תוכנות תואמות:RØDE Central, RØDE Connect, RØDE Reporter, RØDE X UNIFY
אביזרים בערכה:מיני חצובה, תושבת טבעת, פופ פילטר, כבל SC29

לפי רוד "ה- NT-USB+ רותם את איכות השמע הטהורה של מיקרופון קונדנסר מקצועי ומשלב אותו עם הנוחות של קישוריות USB, מה שהופך אותו לפתרון המושלם להקלטת צלילי אולפן בבית. הוא כולל קפסולת קונדנסר בדרגת אולפן עם דפוס איסוף קרדיואידי הדוק, כך שההקלטות שלך תמיד עשירות וממוקדות, וההמרה האנלוגית-דיגיטלית בעלת הרעש הנמוך במיוחד, וההמרה האנלוגית-דיגיטלית ברזולוציה גבוהה שלו מספקות צליל ברור להפליא".

כל הרעיון של המיקרופון החדש זה שהוא יוכל להיות נייד ושיוכל להתחבר לכל מכשיר עם חיבור USB סוג C, מה שיאפשר לכם לחבר אותו למחשב, לטאבלט, ולסמארטפון אפילו, ועם כל זה הוא עדיין יתן לכם את האיכות המירבית של 24 ביט.

המיקרופון מגיע עם כניסת אוזניות, מה שיאפשר לכם לחבר אליו ישירות את האוזניות באם מכשירכם אינו מגיע עם אחת כזו, לפי רוד הכניסה של האוזניות מאפשרת שמיעה של הסאונד בלייב עם אפס זמן השהייה.

על המיקרופון עצמו ישנם 2 גלגלות: אחת (בקרת מיקס) שתאפשר לכם להשתיק את או להגביר ולהנמיך את הסאונד שמגיע לאוזניות שלכם מהמיקרופון בלבד, והגלגלת השניה (בקרת ווליום אוזניות) תאפשר לכם להגביר ולהנמיך את הסאונד הכולל שמגיע לאוזניות שלכם כולל משאר המכשירים שמחוברים למכשיר שלכם.

מה שמיוחד שמיקרופון החדש שהוא ניתן להרכבה מהירה ללא צורך בהתעסקות כל שהיא בתוכנה כל שהיא, מכיוון שברגע שתחברו אותו למכשירכם הוא כבר יזוהה כהתקן הקלטה והשמעה ורק תצטרכו לאפשר זאת.

סרטון השקה:

להלן כמה סקירות על המיקרופון:

סקירה של ערוץ היוטיוב Podcastage:

סקירה של ערוץ היוטיוב Tech 786:

סקירה של ערוץ היוטיוב Jacqie:

מחיר המיקרופון עומד על 169 דולר בחו"ל, כשהוא יגיע לישראל נעדכן כאן את המחיר ובקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.

לסיכום: מיקרופון מצויין זה בטוח, לרוד יש רקורד שלאורך השנים רק הולך ומתחזק בכל נושא הסאונד, ובמיוחד אחרי 8 שנים שה- NT-USB הראשון שלט בצורה די טובה התחום המיקרופונים עם ה- USB הדגם החדש יחליף אותו דווגאות ויאפשר באמת לצלם איתו כל דבר שרק תרצו בקלות ובמהירות.